پدر روزنامه نگاری آنلاین ایران به روایت مستند «وارسته محبوب»

۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۱:۴۲:۰۷
کد خبر: ۴۷۵۹۸۲
پدر روزنامه نگاری آنلاین ایران به روایت مستند «وارسته محبوب»
مستند «وارسته محبوب» با پخش از مجموعه «سینمای جوان» شبکه مستند، به معرفی یونس شکرخواه پدر علم روزنامه نگاری آنلاین ایران می پردازد.

به گزارش خبرگزاری برنا، «وارسته محبوب» به کارگردانی وحید صادقی، مستند پرتره کوتاهی از استاد یونس شکرخواه است که در گفتگو با او و همکارانش، پدر علم روزنامه نگاری آنلاین ایران را معرفی می کند.

او در این مستند درباره اصالت مشهدی خود، ادامه تحصیل در هند در رشته های جامعه شناسی و سینما و رها کردن درس و بازگشت به ایران با انقلاب اسلامی سخن می گوید.
 
همچنین درباره آغاز کار خود در سال 60 که به عنوان مترجم برای روزنامه اطلاعات کار می کرد و ادامه فعالیت ها، دیدگاه هایش درباره روزنامه نگاری، ارتباطات، روابط عمومی و زندگی شخصی اش حرف می زند.
 
در این مستند همچنین با شخصیت هایی چون حسام الدین آشنا استاد علوم ارتباطات و مشاور فرهنگی رییس جمهور، حسن نمکدوست روزنامه نگار و استاد علوم ارتباطات، فریدون صدیقی روزنامه نگار و استاد دانشگاه، سیدفرید قاسمی نویسنده و پژوهشگر و شهیندخت خوارزمی استاد علوم ارتباطات درباره شکرخواه گفتگو شده است.
 
صدیقی او را مورد عجیب بنجامین باتن معرفی می کند و حسندوست در وصف او می گوید: «دکتر شکرخواه در حوزه خبر مثل قله دماوند هستند و کسی مثل من همچون تپه عباس آباد نگران این مقایسه هم نیستم و فکر میکنم کاملا به حق است.»

مستند «وارسته محبوب» دوشنبه 10 آّبان ساعت 21 از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و سه شنبه 11 آبان ساعت 10 بازپخش می شود.

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز