احمد مهران فر و بابک حمیدیان درگیر «ماجرای نیمروز» شدند

۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۹:۳۶:۵۴
کد خبر: ۴۸۰۳۷۸
احمد مهران فر و بابک حمیدیان درگیر «ماجرای نیمروز» شدند
احمد مهران فر و بابک حمیدیان بازیگران جدید فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمد حسین مهدویان شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، «ماجرای نیمروز» در آخرین مراحل پیش تولید قرار دارد و به تازگی احمد مهران فر و بابک حمیدیان به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده اند. همچنین پیش از این حضور مهدی پاکدل، هادی حجازی فر و مهرداد صدیقیان قطعی شده بود.

«ماجرای نیمروز» دومین فیلم بلند سینمایی محمد حسین مهدویان پس از ساخت اثر موفق «ایستاده در غبار» است که در جشنواره فجر و در اکران عمومی با استقبال بسیار خوبی روبرو شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در محله های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیایان ها و کوچه ها و در پستوی خانه ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟

«ماجرای نیمروز» با فیلم قبلی این کارگردان به جهت قصه گو بودن و فضا سازی بسیار متفاوت است.

از عوامل تولید «ماجرای نیمروز» می توان به: فیلمنامه: محمد حسین مهدویان و ابراهیم امینی، مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری، صدابردار: هادی ساعد محکم، مجری طرح: کامران حجازی، مدیر تولید: سعید شرفی کیا، جلوه های ویژه: محسن روزبهانی، برنامه ریز: وحید کاشی، دستیار اول کارگردان: عبدالرحیم صاحب الفصول، عکاس: سحاب زری باف، مشاور رسانه ای: بیتا موسوی و تهیه کننده: سید محمود رضوی اشاره کرد.

این فیلم هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و قرار است از اواخر آبان کلید بخورد. همچنین تمام صحنه ها در تهران و اطراف شهر فیلمبرداری می شود.

«ماجرای نیمروز» محصول موسسه سیمای مهر است.

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز