میثم ملکی در برنامه ارغنون عنوان کرد:

همایون شجریان "برف نو" را نپذیرفت

۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۰۹:۴۴:۲۹
کد خبر: ۴۸۱۳۲۸
همایون شجریان برف نو را نپذیرفت
میثم ملکی در برنامه "ارغنون" از شبکه رادیویی گفت و گو اظهار داشت: همایون شجریان ابتدا با دقت و حوصله آلبوم "برف نو" را گوش داده و نظرات بسیار خوبی را برای اصلاح آن عنوان کرد و به طرز بسیار محترمانه ای همکاری با این آلبوم را قبول نکرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، برنامه "ارغنون" با موضوع (بررسی آلبوم موسیقی برف نو ) و با حضور میثم ملکی (خواننده و آهنگساز) از شبکه رادیویی گفت و گو روی آنتن رفت.

در این برنامه میثم ملکی با اشاره به آخرین فعالیت های خود در حوزه ی موسیقی، گفت: در حال حاضر فارغ از آلبوم "برف نو" مشغول آماده سازی آلبوم دوم هستم، با انتشار "برف نو" بار سنگین کار آلبوم اول را از دوش برداشته و با انرژی بیشتری پیگیر آلبوم دوم هستم.

وی در خصوص آلبوم موسیقی "برف نو" عنوان کرد: اولین کارهای آلبوم موسیقی "برف نو" از سال های 89 تا 90 شروع شده و تا پاییز 95 ادامه داشت، به طوری که بخشی از قطعات این آلبوم در حین ضبط آهنگسازی شده و پرداخت می شدند.

خواننده و آهنگساز آلبوم موسیقی "برف نو" در خصوص خوانندگی این آلبوم موسیقی اظهار داشت: در اوایل شروع کار آلبوم، قرار نبود که خواننده ی این اثر خودم باشم و بر همین اساس وقت بسیاری صرف یافتن خواننده برای قطعات آلبوم شد.

وی همچنین در ادامه افزود: برای خوانندگی آلبوم موسیقی "برف نو" تقریبا به همه ی خوانندگان موسیقی ایرانی پیشنهاد دادم، اما هر بار بر اساس داستانی خاص همکاری صورت نگرفته و خواننده ای انتخاب نشد، بر همین اساس ترجیح بر این شد که آواز این آلبوم را خودم بر عهده داشته باشم.

میثم ملکی با اشاره به همکاری خود با مصباح قمصری در آلبوم موسیقی "برف نو"، توضیح داد: به دلیل رفاقت بسیاری نزدیک بنده و آقای قمصری، قرار بود که آلبوم "برف نو" فقط دو نوازی تار و گیتاربِیس باشد.

وی همچنین در ادامه افزود: بسیاری از خوانندگان ایرانی از ترکیب دو نوازی تار ایرانی و گیتاربِیس استقبال نکرده و به همین دلیل از همکاری با آلبوم برف نو سر باز می زدند.

این آهنگساز ایرانی در خصوص همکاری همایون شجریان با آلبوم موسیقی "برف نو"، عنوان کرد: همایون شجریان ابتدا با دقت و حوصله آلبوم برف نو را گوش داده و نظرات بسیار خوبی را برای اصلاح آن عنوان کرد و به طرز بسیار محترمانه ای همکاری با این آلبوم را قبول نکرد.

وی در خصوص اضافه کردن سازهای دیگر به غیر از تار و گیتار بِیس به قطعات آلبوم موسیقی "برف نو"، اظهار داشت: بعد از تار و گیتاربِیس به دلیل این که فضای کار مقداری به موسیقی سنتی نزدیک شود، ساز نِی به آلبوم اضافه شده و در قطعات همراهی می کرد.

میثم ملکی در خصوص مباحث مالی آلبوم موسیقی "برف نو" توضیح داد: به دلیل عدم وجود تهیه کننده در تولید و توزیع آلبوم موسیقی برف نو بسیاری از خوانندگان ایرانی اشتیاق به همکاری با من را نداشتند.

وی همچنین در ادامه افزود: در ابتدای کار به دلیل علاقه به شنیده شدن، اشتیاق داشتم تا با خواننده های نامی و مشهور همکاری کنم، چرا که آلبوم اول من به واسطه ی حضور افراد مشهور در میان مردم شنیده شده و مورد استقبال قرار می گرفت.

میثم ملکی در خصوص خوانندگی خود در آلبوم موسیقی "برف نو"، عنوان کرد: کوک قطعات آلبوم موسیقی "برف نو"، کوک صدای من نبود؛ و به نظر من این موضوع بیش از همه چیز به آلبوم موسیقی برف نو لطمه وارد کرده است.

فایل صوتی برنامه "ارغنون" از سایت شبکه رادیویی گفت و گو قابل دریافت است، همچنین متذکر می شود که این برنامه هر پنجشنبه از ساعت 21 الی 22 از شبکه رادیویی گفت و گو پخش می شود.

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز