در موسسه همشهری برگزار می‌شود

رونمایی از مستند «هوسه در خون»

۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۲:۵۵:۱۱
کد خبر: ۴۸۴۹۳۴
رونمایی از مستند «هوسه در خون»
مراسم رونمایی از مستند «هوسه در خون» از تولیدات موسسه همشهری روز چهارشنبه، سوم آذر ماه ساعت 14 در سالن آمفی‌تئاتر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، مراسم رونمایی از فیلم مستند «هوسه در خون»‌با حضور رضا درستکار، منتقد سینما و همچنین برخی از مستندسازان و عکاسان روز چهارشنبه سوم آذر، ساعت 14 در سالن آمفی‌تئاتر موسسه همشهری برگزار می‌شود.

مستند «هوسه در خون» روایت مبارزان مردمی عراق در برابر هجوم و دست‌اندازی پدیده داعش است. در این مستند با انسان‌هایی همراه می‌شویم که هر یک با دلایل وارد جهاد شده و علیه داعش می جنگند.

این مستند تلاش کرده تصویر واضحی از هویت حشدالشعبی (بسیج مردمی عراق) را ارائه کرده و همچنین به مخاطب شناخت بیشتری از مردانی که در حشد الشعبی گرد هم آمده و برای دفاع از عراق می‌جنگند، بدهد.

در مستند «هوسه در خون» شاهد تصاویری از نزدیکترین درگیری ها و زد و خورد های نیروهای بسیجی با داعشیان هستیم. به قدری که گاه در برخی از درگیری ها داعشی ها را از فاصله چند متری میبینیم.

این فیلم به تهیه‌کنندگی موسسه همشهری و به کارگردانی مهیار زاهد و تصویر برداری فیلمبرداران ایرانی و عراقی تهیه و تولید شده و در 2 نسخنه ٤٠ و ٢٠ دقیقه‌ای توسط محسن محمدی و محمد مهدی یارجانی تدوین شده است.

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز