انتصاب مدیر روابط عمومی معاونت امور استان‌های صدا و سیما

۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۰۹:۴۶:۵۱
کد خبر: ۴۹۰۲۸۹
انتصاب مدیر روابط عمومی معاونت امور استان‌های صدا و سیما
مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما طی حکمی، فرشید شکیبا را به عنوان مدیر روابط عمومی معاونت امور استان‌های صدا و سیما منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، داود نعمتی انارکی مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما طی حکمی، فرشید شکیبا را به عنوان مدیر روابط عمومی معاونت امور استان‌ها منصوب کرد.

در حکم نعمتی انارکی خطاب به شکیبا آمده است: نظر به مراتب تعهد و تخصص جنابعالی و پیشنهاد دکتر علی دارابی معاون محترم امور استان‌ها، به سمت مدیر روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما منصوب می‌شوید.

در ادامه تصریح شده است: نظر به ساختار و وظایف روابط عمومی و اهمیت و نقش آن در معاونت امور استان‌ها، انتظار می‌رود با اتخاذ شیوه‌ها و تدابیر مناسب، مأموریت‌های حوزه ذیربط را به نحوی مطلوب محقق نمایید که شامل انتظاراتی همچون زمینه‌سازی برای تحقق اهداف کلان روابط عمومی سازمان در مجموعه وزین معاونت امور استان‌ها، برقراری ارتباط موثر با روابط عمومی سازمان با هدف بهره‌گیری هوشمندانه از امکانات و منابع موجود در حوزه روابط عمومی برای دستیابی به اهداف پیش‌بینی شده، روزآمدی و حرفه‌ای گرایی در دریافت، تهیه، پردازش و انتشار اخبار حوزه معاونت امور استان‌ها در هفته‌نامه سازمان، مطبوعات و خبرگزاری‌ها و بهره‌گیری مناسب از ظرفیترهای فضای مجازی در انجام بهینه وظایف پیش‌بینی شده، خواهد بود.

در بخش دیگری از این حکم با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی امور برگزاری مراسم گرامیداشت و مناسبت‌ها در معاونت امور استان‌ها به همت مدیریت روابط عمومی آمده است: از دیگر وظایف و انتظارات این است که نظم‌دهی به نظام دریافت نظرات و پیشنهادهای همکاران و انعکاس به مدیران معاونت با هدف زمینه‌سازی تعامل مطلوب بین کارکنان و مدیران با هدف تولید رضایت در کنار شرکت فعال در جلسات شورای مدیران روابط عمومی سازمان با هدف اتخاذ راهبردهای اساسی به منظور تحقق اهداف و نیز تعامل مناسب با رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها از طریق رفع نیازهای خبری آنها به وسیله هماهنگی روابط عمومی سازمان و ارائه گزارش‌های ادواری از فعالیت‌های انجام شده در حوزه مأموریتی، همواره مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

فرشید شکیبا دانش آموخته ارتباطات است و از سال ۱۳۷۹ به عنوان تهیه کننده، مجری و گوینده، گزارشگر و نویسنده در واحدهای مختلف صدا و سیما فعالیت داشته است. تدریس خبرنگاری در جهاد دانشگاهی، عضویت در هیات تحریریه نشریات و مجلات و روزنامه‌های سراسری از دیگر فعالیت‌های حرفه‌ای وی به شمار می‌رود. شکیبا همچنین در جشنواره‌های مختلف منطقه‌ و ملی موفق به کسب عناوین و جوایز روابط عمومی و تهیه‌کننده برتر آثار رادیویی و تلویزیونی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز