در نگارخانه معرفت صورت می گیرد؛

برگزاری نمایشگاه نقاشیخط و خوشنویسی « ای ایران » محمدرضا ظریف

۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۴۸:۱۵
کد خبر: ۴۹۱۴۶۸
برگزاری نمایشگاه نقاشیخط و خوشنویسی « ای ایران » محمدرضا ظریف
نگارخانه فرهنگسرای معرفت میزبان ششمین نمایشگاه آثار استاد محمدرضا ظریف می شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای معرفت ،آثار نمایشگاه استاد محمدرضا ظریف به تعداد 30 اثر بدیع از اشعار با مضامین ایران بردیوار نگارخانه فرهنگسرای معرفت نقش خواهد بست . این نمایشگاه در تاریخ 19 آذرماه با حضور اساتید بنام کشور همچون استاد جواد بختیاری و استاد محمدعلی سبزه کار از ساعت 16 افتتاح خواهد شد.

 گفتنی است محمد رضا ظریف متولد 1330 در تهران چشم به جهان گشوده است. از آنجایی که هنر خوشنویسی و نقاشی در خانوداه ایشان جلوه گر بود آثاری از سالهای نوجوانی و جوانی در زمینه نقاشی خلق نمودند.در سال 1358 بطور رسمی در انجمن خوشنویسان ایران تحت نظر اساتید بزرگ این رشته از جمله استاد جواد بختیاری، استاد غلامحسین امیر خانی، استاد یدالله کابلی و استاد اسرافیل شیرچی به فراگیری این هنر پرداختند و در سال 1391 موفق به اخذ درجه استادی از انجمن خوشنوسان ایران شدند.

در کارنامه هنری ایشان می توانیم به برگزاری نمایشگاه های متعدد گروهی و انفرادی از سال 67تا 95 ، کارگاه های آموزشی ، شرکت در جشنواره ها و دوسالانه های هنری ، تدریس در کلاسهای انجمن خوشنویسان ایران به صورت انفرادی و گروهی اشاره کرد. این نمایشگاه تا تاریخ 24 آذرماه ادامه خواهد  داشت.

  علاقمندان جهت اطلاع از برنامه ها و بازدید نمایشگاه های نگارخانه می توانند به فرهنگ‌ سرای معرفت واقع در میدان شهرزیبا، بلوارشهران، بعداز زیرگذر شهید همت مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 44319304تماس بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز