مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان عنوان کرد:

استقبال ۱۳۵ هزار مخاطب از جشنواره بین المللی تئاتر کودک همدان

۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۱:۲۳:۴۱
کد خبر: ۴۹۴۶۴۵
استقبال ۱۳۵ هزار مخاطب از جشنواره بین المللی تئاتر کودک همدان
همدان - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: ۱۳۵ هزار کودک و نوجوان همدانی از برنامه های بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان استقبال کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا، فاضل عبادی پیش از ظهر شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره ضمن تبریک ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: از تشریف فرمایی همه هنرمندان، مسوولان و میهمانان که این محفل هنری را منور نموده اند، صمیمانه سپاسگزارم.

وی افزود: بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با شرکت ۵۵۰ نفر از هنرمندان ایرانی و خارجی  در قالب ۶۰ گروه نمایشی، به ایستگاه پایانی رسید.

وی با بیان اینکه به همه دست اندرکاران و مسوولان در تهران و همدان به ویژه دبیر جشنواره و همکارانم در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دست مریزاد و خدا قوت می گویم، عنوان کرد: بی شک برگزاری چنین جشنواره ای بدون همکاری سازمان ها، ادارات استانی، تشکل های فرهنگی و هنری و نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان، به نیکویی به انجام نمی رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه بر این باوریم که میزبان این جشنواره بین‌المللی در ساحت فرهنگ و هنر، صاحبان اصلی آن و مولدان و مبتکران اندیشه و عمل در این حوزه هستند، گفت: بالیدن و رشد جشنواره تئاتر کودک نیز به همت و سعی و صبوری هنرمندان نمایش به ویژه پیشکسوتان به این ایستگاه رسیده است.

وی افزود: در این دوره از جشنواره جشن صد سالگی تئاتر ایران را با یاد مرحوم باغچه بان برگزار کردیم و از حضور پیشکسوتان در قالب برگزاری کارگاه سخنرانی و میهمانان ویژه برخوردار بودیم و از کارنامه فاخر استاد فیاضی در تئاتر کودک و نوجوان تجلیل به عمل آمده که همه اینها مایه شکر و سپاس است.

عبادی ادامه داد: در این فرخنده روز ولادت حضرت  رسول (ص) دست بر دعا بر می داریم که ظلم و جو رو ستم از مناسبات انسانی رخت بر بندد و اخلاق و معنویت بر جهان حاکم شود و در هیچ جای کره زمین چهره اندوهبار کودکان و نوجوانان را نبینیم و اشکی برگونه فرزندانمان جاری نشود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از حضور هنرمندان و پیشکسوتان کشورهای حاضر و استان ها در این جشنواره تشکر کرد و گفت: از خدا می خواهیم همانگونه که جشن ۱۰۰ سالگی تئاتر را در این جشنواره برگزار کردیم جشن صدسالگی و بیشترش را نصیب فرزندانمان نماید.

در ادامه آیین تجلیل از علیرضا بشیری، فرزند شهید محمد رضا بشیری برگزار و یاد علی وزینی خبرنگار عرصه فرهنگ و هنر گرامی داشته شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز