رونمایی از کتاب «دریای آونگان» در موزه هنرهای معاصر تهران

۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۰:۴۳
کد خبر: ۴۹۷۹۳۴
رونمایی از کتاب «دریای آونگان» در موزه هنرهای معاصر تهران
مراسم اختتامیه نمایشگاه آثار هنر مدرن ایران و عرب و رونمایی از کتاب مجموعه آثار به نمایش در آمده در نمایشگاه «دریای آونگان» برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، نمایشگاه مجموعه آثار هنرمندان هنر مدرن ایران و عرب با عنوان «دریای آونگان» از روز ۱۸ آبان ماه در گالری های موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح شد و تا روز ۱۰ دی ماه ادامه دارد.

مراسم اختتامیه این نمایشگاه به همراه رونمایی از کتاب مجموعه آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه با حضور هنرمندان و مسئولان فرهنگی - هنری روز سه شنبه ۷ دی از ساعت ۱۶ در سالن اجتماعات موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.

کتاب «دریای آونگان» مجموعه آثار هنرمندان مدرن ایران و عرب در دو جلد- بخش اول آثار هنرمندان عرب و بخش دوم آثار هنرمندان ایران - به چاپ رسیده است .

در این مجموعه دو جلدی متن هایی از علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجید ملا نوروزی مدیر کل مرکز هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران، صادق خرازی دیپلمات و پژوهشگر، کریم سلطان کیوریتور نمایشگاه (بخش هنرمندان عرب)، احسان رسول اف مدیر گالری محسن و بنیاد هنری برجیل به چاپ رسیده است.

در این نمایشگاه ۴۰ اثر از آثار هنرمندان ایرانی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران و ۴۰ اثر از آثار هنرمندان مدرن عرب با همکاری بنیاد برجیل به نمایش درآمده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز