"محمد جواد سجادی" کارگردان نمایش "زندگی من و موریس":

بخش "به علاوه فجر" بهترین اتفاق جشنواره در دو سال اخیر است

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۲۵:۳۲
کد خبر: ۵۱۰۳۶۸
بخش به علاوه فجر بهترین اتفاق جشنواره در دو سال اخیر است
کارگردان نمایش زندگی من و موریس، تغییرات صورت گرفته دو سال اخیر در جشنواره بین المللی تئاتر فجر را سبب با نشاط شدن جشنواره دانست و از حضور بخش به علاوه تئاتر فجر به عنوان بهترین اتفاق جشنواره یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد جواد سجادی کارگردان نمایش زندگی من و موریس که یکی از آثار برگزیده پنجمین جشنواره بازیگری سه نقطه بود و چندی پیش نیز در سالن خسرو شکیبایی این مجموعه هنری اجراهای عمومی خود را تجربه کرده بود درباره ارزیابی خود از جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت: بی شک جشنواره تئاتر فجر به عنوان مهمترین اتفاق تئاتری ایران و ویترین بزرگی از حضور  توامان استعداد های جوان و اساتید ممتاز این عرصه محسوب می شود، که حضور در این موقعیت مسلما برای گروه های جوان و تجربه گرا، همچنین چهره های جدید تئاتر و استعداد های جدید، بسیار آموزنده و تأثیر گذار است.

وی افزود: این جشنواره بستر بسیار مناسبی برای کارهای خلاقه و تجربه گرا با محوریت نوگرایی و جستجوی رهیافت تازه ای برای ارتباط با تماشاگر به عنوان مهمترین رکن تئاتر مدرن است. ضمن اینکه بررسی سیر تحول تئاتر در سده ی معاصر حکایت از این امر دارد که بهترین و مؤثرترین مسیر در اعتلای عرصه تئاتر تکیه بر تجربه گرایی، پیدایش زبانی نو و جوان گرایی است.

کارگردان زندگی من و موریس درباره حضور اثرش در بخش به علاوه فجر سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز گفت: یکی از بهترین اتفاقات جشنواره فجر در دو سال اخیر اضافه شدن بخش های متنوع از جمله بخش فجرپلاس به این جشنواره است.که این بخش و بخش های دیگر، زمینه ی بسیار مناسبی برای حضور گروه های جوان و کمتر شناخته شده در این اتفاق مهم تئاتری است و جشنواره ی تئاتر فجر را از حالت انحصارطلبانه ی پیشین خود خارج می سازد. و ابراز امیدواری کرد تا در دوره های بعدی جشنواره نیز این بخش حضور گسترده و جدی تری داشته باشد.

اضافه می شود: نمایش زندگی من و موریس، دو اجرای خود در بخش به علاوه فجر جشنواره را  روزهای سه شنبه و چهارشنبه پنجم و ششم بهمن ساعت 18 در سالن خسرو شکیبایی تماشاخانه سه نقطه تجربه می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز