معاون وزیر ارشاد: تولید کتاب در مازندران افزایش یابد

۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۴۸:۴۱
کد خبر: ۵۱۵۹۵۳
معاون وزیر ارشاد: تولید کتاب در مازندران افزایش یابد
معاون امور حقوقی و استان‌های مجلس وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی گفت: به جهت جریان چرخه تنفس در کتاب استان مازندران، تولید و انتشار کتاب باید افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا، هادی حسینی در آیین افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه کتاب مازندران در مجتمع نیاوران ساری با گرامیداشت یاد شهدا و امام شهیدان، حضور اساتید، معلمین و دانشگاهیان در برپایی و آیین افتتاحیه نمایشگاه به جهت توسعه پایدار را مهم خواند و افزود: در این راستا باید تدابیری اندیشیده شود تا حضور این اقشار در فضاهای فرهنگی توسعه یابد.

حسینی خاطرنشان کرد: کتاب، فرهنگ مکتوب است و برای جلوگیری از فراموشی فرهنگ ها وجود کتاب امری ضروری است.

وی، یکی از ارکان مهم قلم زدن در حوزه کتاب را  اخلاق عنوان کرد که باید به آن پرداخته شود.

وی درباره حوزه تخصصی ادبیات مازندران عنوان کرد: در حوزه ناشرین تخصصی ادبیات مازندران کارهای خوبی صورت گرفته و در حوزه کودک و نوجوان نیازمند اقدامات بیشتری هستیم. 

نماینده سابق مردم قائم شهر و سوادکوه در مجلس با بیان اینکه باید شرایطی مهیا کرد  تا چرخه حیات نویسندگان ناشران ادامه داشته باشد، بیان کرد: تداوم حیات با عشق به تنهایی اتفاق نمی افتد.

وی، سیاست وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی را هماهنگی و همدلی و دوری از  چالش های بی فایده عنوان کرد و افزود: در حوزه فرهنگ شاهد چالش های بی فایده نخواهیم بود. درگیر شدن در چالش ها حرکت ها را در عرصه کتاب نسبت به سایر کشورهای کند خواهد کرد. در این حوزه برای رشد، نیازمند همدلی و اندیشه هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز