تقدیر شورای سیاستگذاری جشنواره عمار از معاون صدای "صداوسیما"

۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۵۴:۳۱
کد خبر: ۵۲۰۷۱۰
تقدیر شورای سیاستگذاری جشنواره عمار از معاون صدای صداوسیما
توجه به حضور و نقش موثر شبکه های رادیویی در انعکاس برگزاری جشنواره فیلم مردمی عمار از سوی شورای سیاستگذاری این جشنواره از نسرین آبروانی معاون صدار رسانه ملی تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، جشنواره مردمی عمار که با حضور گسترده علاقه مندان و همچنین پوشش رسانه ای فراگیر و گسترده ای روبرو شد، فرصتی را ایجاد کرد تا با همگرایی موجبات دلگرمی و قوت قلب فیلمسازان و اکران کنندگان مردمی جشنواره و مشارکت مردم در سینمای انقلاب را ایجاد نماید.

از این رو معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران با برگزاری جلسات متعدد و همچنین برنامه ریزی دقیق مهمترین رویدادهای پیرامون این جشنواره را پوشش رادیویی گسترده داد.

از این رو شورای سیاستگذاری جشنواره مردمی عمار از نسرین آبروانی معاون صدای رسانه ملی و همچنین اقدامات موثر شبکه های رادیویی ایران و تهران در پرداختن به این مهم تقدیر و سپاسگذاری نموده است.

خاطر نشان می شود هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در بخش های «فیلم»، «فیلمنامه» و «نقد،مقاله و پژوهش‌های سینمایی» ، «فیلم ما»، «تولیدات رادیویی»، «اقلام تبلیغی» و «لوح نگار» برگزار شد .

 اکران مرکزی این جشنواره در سینما فلسطین تهران و از  ۸ تا ۱۷ دی‌‌ماه سال جاری صورت گرفت و  اکران‌های مردمی (همه‌ی شهرها و روستاهای کشور) از آبان ۹۵ تا ۳۰ آبان ۹۶ ادامه خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز