محمد نیک بین در گفتگو با برنا مطرح کرد:

اعمال اصلاحیه به "ملی و راه های نرفته اش"صحت ندارد/ هنوز فیلم را تماشا نکردند/ شاید به اکران دوم نوروز برسیم

۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۲:۲۴:۲۲
کد خبر: ۵۲۷۹۸۸
اعمال اصلاحیه به ملی و راه های نرفته اشصحت ندارد/ هنوز فیلم را تماشا نکردند/ شاید به اکران دوم نوروز برسیم
تهیه کننده فیلم سینمایی "ملی و راه های نرفته اش"در ارتباط با آخرین وضعیت این اثر سینمایی سخن به میان آورد.

محمد نیک بین تهیه کننده فیلم سینمایی "ملی و راه های نرفته اش" در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در ارتباط با آخرین وضعیت این اثر سینمایی، بیان کرد: پس از پایان جشنواره فیلم فجر نسخه تکمیل شده فیلم را برای دریافت مجوز اکران به شورای پروانه نمایش ارائه دادیم و در حال حاضر منتظر پاسخ آنها هستیم.

وی در ارتباط با شایعات مطرح شده در ارتباط با اعمال اصلاحیه توسط شورای پروانه نمایش  به "ملی و راه های نرفته اش"، گفت: اصلا چنین مسئله ای صحت ندارد، هنوز اعضای شورای پروانه نمایش فیلم را تماشا نکردند و علت عدم حضور این اثر در جشنواره فیلم فجر هم به عدم جلب رضایت نظر هیات داوران مربوط می شد نه ممیزی.

تهیه کننده "ملی و راه های نرفته اش" در ارتباط با تاریخ اکران این اثر سینمایی، خاطرنشان کرد: به اکران نخست نوروز که تحت هیچ شرایطی نخواهیم نرسید و احتمالا به اکران دوم یا سوم نوروزی برسیم که در مجموع باید ببینم در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.

برپایه این خبر؛ «ملی و راه های نرفته اش» مانند دیگر آثار تهمینه میلانی یک اثر اجتماعی است و بازیگرانی چون ماهور الوند و میلاد کی مرام در این پروژه سینمایی حضور دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز