مهران رجبی:

دوست دارم مخاطبانم را راضی نگه دارم/ خدواند به من دماغ خوبی داده است

۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۰۰:۰۶
کد خبر: ۵۳۶۸۰۵
دوست دارم مخاطبانم را راضی نگه دارم/ خدواند به من دماغ خوبی داده است
مهرلن رجبی بازیگر صاحب نام سینما و تلویزیون با اعلام اینکه همواره بدنبال کسب رضایت مخاطب هستم از خاطرات ایام کودکی سخن گفت.

مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در پاسخ به اینکه چرا در همه این سال‌هایی که فعالیت دارید صرفا کارهای طنز بازی کرده اید؟ چون مخاطب من را در این گونه آثار دوست دارد و زمانی که من را در خیابان می‌بینند بیشتر به بازی من اشاره می‌کنند و می‌گویند از بازی من در آثار طنز سینمایی و تلویزیون لذت می‌برند. به هرحال به عنوان یک بازیگر دوست دارم مخاطبانم را راضی نگه دارم و کارهایی انجام بدهم که آنها هم دوست دارند.

وی در ارتباط با رابطه خود با پدر و مادرش، گفت: ارتباط صمیمانه‌ای با من داشتند. یادم می‌آید تابستان‌ها پدرم پنج بره به من می‌داد و می‌گفت تا آخر تابستان آنها را بزرگ کن و بعد آنها را بفروش؛ هر چقدر که شد، مال خودت. این کار پدرم باعث می‌شد که من نه‌تنها سه ماه تابستان را بیکار نباشم بلکه از دسترنج خودم پولی دربیاورم و آن را پس‌انداز کنم. باور کنید تابستان‌ها از صبح تا غروب کار می‌کردم علف می‌چیدم، به گوسفندها غذا می‌دادم و... این‌طور نبود که حالا چون تابستان است برای خودمان بیکار بگردیم.

رجبی در ارتباط با اینکه شما جزو آن دسته از افراد هستید که همیشه شاداب و خوش رو هستید، بیان کرد: این انرژی و نشاط را از خداوند دارم. خداوند به یکی ثروت و به یکی چهره خوب می‌دهد. البته ناگفته نماند که خداوند به من یک دماغ خوب هم داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز