کوروش تهامی در گفتگو با برنا:

خداوند را در کنارم احساس می‌کنم/ نعمت الله با اتودهای مختلف سر صحنه "رگ خواب" حاضر می شد

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۵:۲۲:۴۴
کد خبر: ۵۳۶۸۲۵
خداوند را در کنارم احساس می‌کنم/ نعمت الله با اتودهای مختلف سر صحنه رگ خواب حاضر می شد
بازیگر فیلم سینمایی "رگ خواب" از نقش آفرینی در این اثر سینمایی سخن گفت.

کوروش تهامی بازیگر فیلم سینمایی "رگ خواب"  در رابطه با اصول کاری حمید نعمت الله به خبرنگار حوزه سینما خبرگزاری برنا، اظهار داشت: یکی از بهترین کارهایی که ایشان انجام می دهند این است که با یک ایده سر صحنه فیلمبرداری حاضر نمی شوند و همواره سر صحنه اتودهای مختلفی را در ذهن دارند و آن را به بازیگران و سایر عوامل فنی فیلم ارائه می کنند و هرکدام که بهتر باشد را به عنوان ایده نهایی انتخاب و ضبط می کنند. این امر باعث می شود تا دست بازیگر برای ایجاد خلاقیت در کار باز باشد.

تهامی خاطرنشان کرد: «رگ خواب» فیلمی اجتماعی است که به دلیل فیلمنامه خاص خود می تواند طیف های مختلفی از افراد را با خود همراه و درگیر کند، این فیلم در واقع داستان زنی را روایت می کند که به دلیل روابط خود دچار اضمحلال می شود و من خوشحالم که توانستم در این فیلم حضور داشته باشم.

وی افزود: خداوند همواره در کنارم بوده و با اجازه او هرکاری را شروع کردم اما واقعاً گاهی دچار شک شده ام که کدام مسیر درست است؟! آیا باید وارد بازی‌هایی از این دست بشوم؟!گاهی با خود می گویم ای کاش آدم پرهیاهویی بودم شاید این موضوع واقعاً باعث می‌شود که جدا از توانایی های فردی در کارهای با کیفیت‌تری حضور پیدا کنیم. بار ها به این نتیجه رسیده‌ام که چنین رفتار هایی را انجام دهم اما دوباره خواستم که در مسیری که براساس داشته هایم و توکل بر خدا طی کرده‌ام حرکت کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز