«توشنبه ها» با رادیو تهران همراه شوید

۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۹:۴۰:۰۶
کد خبر: ۵۴۶۶۸۴
«توشنبه ها» با رادیو تهران همراه شوید
برنامه طنز «توشنبه ها» کار جدید شبکه رادیویی تهران است که در قالب نمایشی جمعه ها فضای شاد و مفرحی را ایجاد می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، لیدا عرفانیان تهیه کننده از برنامه جدید "توشنبه" خبر داد و گفت: این برنامه با فرم ترکیبی نمایشی، در قالب طنز تلاش در جهت رضایتمندی از زندگی و ایجاد نشاط در جامعه دارد که با توجه به شعارسال به مشاغل در این طرح توجه ویژه ای شده است. برای این برنامه یک محله، دو همسایه و یک قهوه چی که در فواصل برنامه ظاهر می شوند، طراحی شده است.

وی با اشاره به روال پخش این برنامه افزود: برنامه در استودیو در طرح یک محله اجرا می شود که یک پیشخوان الکترونیکی دارد با یک باجه تلفن خارج از کشور، که  چرخاننده این پیشخوان در مواقع خاص،  باجه تلفن را در اختیار اهالی محل می گذارد. اهالی محل در بخش های آیتمیک نقش آفرینی و اهالی محل از اپلیکیشن دلگرام استفاده می کنند و یک گروه هم محله ای سلام تشکیل داده اند.

 همچنین؛ یکی از همسایه ها گوینده رادیو شده و شخصیتی جدی، مصمم و منطقی دارد. قهوه چی مرد دنیا دیده ای است که در بازار یک قهوه خانه کوچک دارد و نقشش در محله ریش سپیدی است و قند و شکر محافل دورهمی محله است.

تهیه کننده برنامه به مشاغلی که در این محله برپا شده است اشاره کرد و افزود: یک از بخش های این برنامه "فلافل سرای غلام بیروتی" نام دارد، فلافل فروش محله مردی شاد و با خاطراتش زندگی می کند. "سبزی فروشی عمه منظر" زنی چهل ساله که با پاک کردن و فروش سبزی، ترشی و مربا و...گذران زندگی می کند، زنی مطلع و خوش لحن که با مشتریان درباره مسائل مختلف جامعه صحبت می کند و حواسش به اهالی محل است که سفره هایشان خالی نباشد.

 عرفانیان با بیان دیگر بخش های برنامه یادآور شد: "کتابفروشی قدیمی محله" تبدیل به محفل جوانان طنز پرداز محله های مختلف شده است، نویسنده های طنز در این کتابفروشی معرفی و در پویش کتابخوانی به شنونده ها کتاب اهدا خواهد شد. "دیگه چه خبر" از دیگر بخش های این برنامه است که به مرور اخبار محلات مختلف تهران اختصاص دارد.

 این برنامه کاری از گروه سرگرمی و تفریحات شبکه رادیویی تهران است که جمعه ها از ساعت 18 تا 19 و 40 دقیقه روی آنتن می رود.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز