معرفی برنامه‌های فرهنگ‌سرای کتاب در روز چهارم

رضا رفیع به فرهنگ‌سرای کتاب می‌آید

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۳:۰۴:۱۹
کد خبر: ۵۵۴۳۱۷
رضا رفیع به فرهنگ‌سرای کتاب می‌آید
در چهارمین روز فرهنگ‌سرای کتاب برنامه‌های گوناگونی اجرا می‌شود که یکی از آنها برگزاری نشست ادبی با حضور رضا رفیع و غلامرضا طریقی است.

به گزارش خبرگزاری برنا، فرهنگ‌سرای کتاب امسال برای هشتمین بار به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آمده و برنامه‌های گوناگونی پیش‌بینی کرده است. یکی از این برنامه‌ها «کافه کتاب» است که امروز از ساعت ۱۲ میزبان علی‌اکبر فرهنگی، استاد ارتباطات و مؤلف کتاب ارتباطات غیرکلامی خواهد بود. از ساعت ۱۳:۴۵نمایش محیطی «چند صفحه» اجرا می‌شود و ساعت ۱۴:۱۰ محسن میرزاعلی روی استیج فرهنگ‌سرای کتاب به شاهنامه‌خوانی به شیوه نقالی می‌پردازد.

معرفی کتاب «وقتی مهتاب گم شد» برنامه بعدی در ساعت ۱۴:۳۰ است، کتابی که مورد تحسین مقام معظم رهبری قرار گرفته و با حضور حمید حسام، نویسنده کتاب معرفی می‌شود. پس از آن از ساعت ۱۵:۳۰ نمایش ایرانی «خیمه‌شب‌بازی» روی صحنه می‌رود. 

استندآپ کمدی با موضوع «کتاب‌های صوتی و مجازی» برنامه دیگری است که علیرضا ناصربخت ساعت ۱۶:۱۰ آن را به اجرا در می‌آورد. نمایش عروسکی «تن تن و سندباد» ساعت ۱۶:۳۰ اجرا می‌شود و از ساعت ۱۷برنامه «دیدار با نویسنده» با حضور قاسمعلی فراست به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۸ برگزار می‌شود. 

در پایان از ساعت ۱۸ کانون شعر هنگام مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۴نشستی ادبی با حضور رضا رفیع و غلامرضا طریقی برگزار می‌کند. فرهنگ‌سرای کتاب فردا یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه برنامه‌هایی خواهد داشت که مهم‌ترین آنها حضور هوشنگ مرادی کرمانی، معرفی کتاب «گلستان یازدهم» با حضور نویسنده و نشست تخصصی شعر با حضور حمیدرضا شکارسری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز