جشن تولد شهید بسیجی دفاع مقدس دربرنامه "به تماشای سرو"

دیداربا خانواده شهید جاویدالاثر "مجید افشاری"

۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۷:۲۰
کد خبر: ۵۵۸۳۴۰
دیداربا خانواده شهید جاویدالاثر مجید افشاری
رییس فرهنگسرای رضوان درکنارکارکنان این مرکز، به مناسبت سالروز ولادت شهید جاوید الاثر" مجید افشاری" با خانواده معظم این شهید دوران دفاع مقدس دیدار می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در برنامه هفتگی"به تماشای سرو" که از ساعت16 تا 17 دوشنبه 25 اردیبهشت ماه به مناسبت سالروز ولادت شهید"مجید افشاری کرمانی"در بیت این شهید والامقام  برگزار می شود؛ سیره و اخلاق شهید افشاری در قالب بیان خاطرات از زبان والدین و خانواده معظمش مرورخواهد شد.

گفتنی است؛ شهید جاویدالاثر"مجید افشاری" متولد26 اردیبهشت ماه 1346 بسیجی مخلص لشگر 27 محمد رسول الله گردان عمار است که  در 23 اسفند ماه 1363 عملیات بدر در شرق دجله به درجه رفیع شهادت نایل می شود.

تکریم و بزرگداشت خانواده معظم شهدا درکنار پاسداشت آرمان های اصیل انقلاب اسلامی همچون ( ایثار،جهاد، شهادت و مقاومت)، ثبت وضبط خاطرات شهدا از زبان خانواده معظمش به منظورآشنایی بیشتر با سیره رفتاری شهدا و همچنین بازنشر این خاطرات ارزشمند از اهداف برگزاری برنامه هفتگی"به تماشای سرو"است.

علاقمندان جهت بهره مندی از برنامه های فرهنگسرای رضوان می توانند به نشانی: بهشت زهرا(س)، ورودی گلزار مطهرشهدا، مقابل جایگاه جلوس امام خمینی(ره) مراجعه کرده؛ یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن: 55202218 تماس بگیرند.

نظر شما
پرونده ویژه