شبکه شما با رنگ و بوی انتخابات/نمایش انتخاباتی ملت از شبکه شما

۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۵:۳۲:۳۵
کد خبر: ۵۵۸۹۱۷
شبکه شما با رنگ و بوی انتخابات/نمایش انتخاباتی ملت از شبکه شما
شبکه شما از سال گذشته با پخش برنامه های متعدد ترکیبی، نمایشی، مستند و طنز فضای متفاوتی از آمادگی برگزاری انتخاباتی سالم را در سطح کشور رقم زده است. که از آن جمله می توان به پخش مستندهای اقدام و عمل، مجموعه نمایشی برگ برنده، برنامه های انتخاب شما، کولاک، رنگین کمان همدلی، پا به پای هم و... اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، برگ برنده عنوان طنز اجتماعی و سیاسی، با هدف به تصویر کشیدن رفتار بعضی از نامزدها در تبلیغات انتخاباتی است. این مجموعه ماجرای شرکتی به نام " برگ برنده زرین نوش جان " است که قصد دارند در نمایشگاهی در آلمان غرفه ای را بگیرند؛ به این دلیل اعضای سهامدار شرکت انتخاباتی را به راه می اندازند . مجموعه نمایشی برگ برنده هر روز ساعت 16:30 روی آنتن می رود.
ویژه برنامه «انتخاب شما» هر شب از صداوسیمای مراکز استان ها مهمان خانه های مردم است. در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، شبکه تلویزیونی «شما» به منظور انعکاس مشارکت و حضور یکپارچه مردم سراسر کشور پای صندوق های رای با ویژه برنامه «انتخاب شما» تلاش دارد تا حماسه حضور اقوام ایرانی را به تصویر بکشد.
«انتخاب شما» هرشب با پرداختن به یکی از استان های کشور از مسئولان استانداری ها و رؤسای ستادهای انتخاباتی هر استان دعوت می کند. همچنین این برنامه با دعوت از فعالان علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، رفاهی و ورزشی و... استان های کشور تلاش دارد توانمندیها و ظرفیت ها در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی را نمایش دهد.
این ویژه برنامه می کوشد که ضمن بیان آماری از تعداد کاندیداهای ثبت نام شده و تعداد صندوق های اخذ رای، موقعیت و توانمندی های نمایندگان شوراهای شهر و روستا هر استان را با توجه به میزان جمعیت، بافت جغرافیایی و ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، رفاهی و کار و اشتغال برای مخاطبان برنامه تشریح کند.
ویژه برنامه «انتخاب شما» هرشب ساعت ۲۱ از یکی از مراکز صداوسیمای استان ها به صورت زنده روی آنتن شبکه شما می رود و تا دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه دارد.
«کولاک» عنوان برنامه دیگری است که از این شبکه هر روز ساعت 18:30 به مدت 30 دقیقه پخش می شود. این برنامه تلویزیونی با رویکرد انتخاباتی و با موضوع جوان و با هدف ایجاد روحیه نشاط، شادابی و آگاهی بخشی در بین جوانان در صدای و سیمای خراسان شمالی تهیه و تولید می شود. آیتم های این برنامه شامل مجری، نمایش، کلیپ طنز، کمیک استریپ، مصاحبه با جوانان، مسابقه و معرفی مشاغل است.
خوزستان رنگین کمانی است از قومیت های مختلف استان ما از لحاظ خرده فرهنگ ها جزء متکثرترین استانهای کشور است . قومیت های مختلف از جمله : لر ، بختیاری ، ترک قشقایی ، عرب ، بندری ، شوشتری ، دزفولی و... در کمال آرامش و با محبت و مهربانی در کنار هم زندگی می کنند .
استان خوزستان تیره های مختلف انسانی را در خود جای داده است . که هر کدام از این اقوام دارای آداب و رسوم ، گویش ها و آیین های مختلفی می باشند . «رنگین کمان همدلی» عنوان برنامه ای است که نگاهی دارد به حضور اقوام مختلف در انتخابات و تلاش دارد این اقوام را به مردم سراسر کشور معرفی و فرهنگ ها و پیشینه ی آنها را معرفی و اقداماتی که در خصوص انتخابات صورت گرفته است تبیین کند. این برنامه هروز صبج از ساعت 8 به مدت یک ساعت و نیم روی آنتن می رود.
از دیگر اقدامات شبکه شما می توان به تهیه و تولید برنامه پا به پای هم با همکاری صدا و سیمای اصفهان با محوریت ایران ، وطن پرستی ، آبادانی کشور ، غیرت ملی و انتخابات در شبکه اصفهان اشاره کرد.
این برنامه به صورت ترکیبی از بخش های پلاتو مجری و میهمان با حضور ورزشکاران ، خوانندگان و هنرمندان اصفهانی در عرصه بازیگری و صنایع دستی تولید میشود.
تریبون با حضور دانشجویان در قالب کاندیدای ریاست جمهوری با هدف جلب رآی مردم ، گزارش های مردمی ، سفر به روستاها ، اجرای مسابقه ارسال عکس با موضوعات عکس سلفی با پرچم و نقشه ایران و پخش نماهنگ های متناسب با حال و هوای انتخابات از دیگر بخش های این برنامه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز