ویژه برنامه‌های ماه رمضان رادیو ایران اعلام شد

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۹:۲۴:۰۹
کد خبر: ۵۶۲۶۲۴
ویژه برنامه‌های ماه رمضان رادیو ایران اعلام شد
رادیو ایران امسال در ماه مبارک رمضان با برنامه های مختلف میزبان مردم می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیوایران درباره برنامه های این شبکه در ماه مبارک رمضان گفت: «قرار بی قراران» ویژه برنامه سحرگاهی گروه فرهنگ و اندیشه است که با تاکید بر موضوعات معارفی و اجتماعی مانند حق الناس می کوشد مجموعه ای معتبر از معارف دینی را درباره دعا ارائه کند. برنامه «قرار بی قراران» با آرم اختصاصی که قطعه موسیقی با کلام و ترانه «قرار بی قراران» است روی آنتن می رود.

گودرزی تصریح کرد: در این برنامه چند حرکت نوآورانه انجام می شود. از جمله معرفی دعاهای کوتاه که از معصومان (ع) رسیده و کمتر به آنها پرداخته می شود و مجری این بخش مریم نشیبا است که از مردم می خواهد به کودکان کار کمک کنند. این حرکت پویش گسترده خواهد بود که با همکاری یکی از نهادهای عمومی یا سمن ها انجام خواهد شد و تاکنون نیز مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال کمک برای کودکان کار اختصاص یافته است.

وی شرح دعای سحر، شرح دعای ابو حمزه، استفاده از وصایای شهدا، استفاده از دعاهای کودکان را از جمله بخش های دیگر برنامه دانست و گفت: درباره حقوق مردم بر یکدیگر نیز کارشناسان هر شب موضوعی را ارائه خواهند کرد. آیت الله محمدی ری شهری، حجت الاسلام کازرونی، حجت الاسلام عالی، افتخاری و محمد نصرآبادی از دیگر کارشناسان این برنامه خواهند بود.

گودرزی در پایان بیان کرد: «قرار بی قراران» سعی دارد در برنامه جشن سپاس که در عید فطر برگزار می شود گزارشی از پویش «کودکان کار» ارائه کند و در کنار برنامه سازی اقدامی عملی و اجتماعی برای مشکلات جامعه انجام دهد.

این برنامه هر شب از ساعت ۲:۳۰ بامداد روی آنتن رادیو ایران خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز