برگزاری بیست و پنجمین تولد ماه برای بازیگر زن پیشکسوت

۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۹:۰۵
کد خبر: ۵۹۷۸۷۹
برگزاری بیست و پنجمین تولد ماه برای بازیگر زن پیشکسوت
ویژه‌برنامه «تولد ماه» با جشن ۶۰ سالگی مهرانه مهین‌ترابی با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری برنا، بیست و پنجمین «تولد ماه» به مناسبت زادروز مهرانه مهین‌ترابی، بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون جمعه ۲۰ مرداد ماه ساعت ۱۷:۳۰ با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می‌شود.
 
مهین‌ترابی سال ۱۳۳۶ در کرج به دنیا آمد و دانش‌آموخته بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او بازیگری را در سال ۱۳۵۶ با بازی در تئاتر «تله» آغاز کرد و سال ۱۳۶۵ با فیلم «گل‌بهار» به سینما آمد. سال ۱۳۷۰ با بازی در مجموعه تلویزیونی «مش خیرالله صندوقچه اسرار» به تلویزیون راه یافت و با نقش‌آفرینی در دو مجموعه «همسران» و «خانه سبز» به اوج محبوبیت رسید.
 
زمانه، در مسیر زاینده‌رود، همه بچه‌های من، صاحبدلان، نرگس، یادداشت‌های کودکی و قطار ابدی تعدادی از مجموعه‌هایی هستند که مهرانه مهین‌ترابی در آنها حضور داشته است. 
 
علاقه‌مندان برای حضور در بیست و پنجمین تولد ماه می‌توانند به موزه هنرهای دینی امام علی (ع) واقع در خیابان ولی‌عصر (عج)، خیابان اسفندیار مراجعه کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز