با همکارى شبکه انجمن های دوستی ایران با سایر کشورها

حضور حسن ریوندی و سینا سرلک در یک جشن خیریه

۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۱:۴۰:۳۳
کد خبر: ۶۰۶۴۹۱
حضور حسن ریوندی و سینا سرلک در یک جشن خیریه
جشن سالانه خیریه طپش درمرکز همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

به گزارش برنا در جشن سالانه خیریه طپش دکتر رضا سیدان نایب رئیس شبکه انجمن های دوستی ایران با سایر کشورها به اتفاق رؤساى انجمن هاى دوستى کشورها حضور داشتند .

دکتر سیدان نایب رئیس شبکه در این مراسم گفت:  اینگونه سازمان های مردم نهاد با حس همدردى و مهرورزى بار زیادى از دوش دولت ها برداشته و مسئولیت سنگینى را بر عهده مى گیرند . بالطبع مدیریت اینگونه سازمان ها سخت و دشوار است و ما هم باید به یاری آنها بشتابیم.

وی افزود: نزدیک ماه مهر است و اکثریت ما در دوران کودکى شیرینى و لذت استفاده از لوازم نو را در آغاز سال تحصیلى تجربه کرده ایم بنابراین باید در این ایام خیریه هایی مثل خیریه طپش را که حامى کودکان است  یارى  کنیم چون این خیریه ها با درایت افرادى را که مستحق کمک هستند شناسایى کرده و دردی از میان دردمندان جامعه برمى دارند.

وى خاطر نشان کرد : یکی از المان های توسعه یافتگی وجود این خیریه هاست که ضمن تبریک و خداقوت به دست اندرکاران خیریه طپش ، امیدوارم در آینده چنان وارد توسعه یافتگی شویم که دیگر در کشورمان هیچ نیازمند و دردمندی نباشد.

دکتر سیدان در پایان توضیح مختصرى در مورد فعالیت هاى شبکه انجمن های دوستی ایران با سایر کشورها داد و گفت : شبکه انجمن هاى دوستى غیردولتى ، غیرانتفاعى و غیرسیاسى  مى باشد و بیش از ده سال  است که از فعالیت هاى آن گذشته و بالغ بر  ٧٥ انجمن دوستى در این راستا به ثبت رسیده که بصورت فرهنگى هنرى  ، علمى پژوهشى و اقتصادى در حوزه بین الملل فعالیت مى کنند .

مینا دهقان رئیس هیات مدیره خیریه طپش نیز ضمن خیرمقدم به میهمانان گفت: خوشحالم که هشتمین جشن سالانه خیریه با حضور شما عزیزان برگزار مى شود . وى گفت : با اینکه در این هشت سال فراز و فرود بسیارى داشته ایم اما خدا را شاکر هستیم که به همت خیریه و یارى خیرین مشکل گشاى بیماران و افرادى بوده ایم که از دوران کودکى و نوجوانى  با ما بوده و بعضا" تا ازدواج و تهیه جهیزیه و سیسمونى نیز همراهیشان کرده ایم .

رییس خیریه طپش بعد از نشان دادن آمار یک سال اخیر فعالیت ها و کمکهاى خیریه در پایان گفت : ما بازیگران عرصه جامعه مدنی هستیم و سعی می کنیم مسئولیت اجتماعی را به بهترین نحوانجام داده  و هم اکنون با تمام وجود حضور و کمک شما عزیزان را کنار خودمان احساس می کنیم.

بنابراین گزارش اجراى برنامه را مهدى مقدم برعهده داشت و اجراى استندآپ کمدى توسط حسن ریوندی و اجراى موسیقی توسط سینا سرلک از دیگر بخشهاى این مراسم بود . در خاتمه نیز با حراجى که صورت گرفت مبالغ قابل توجهى براى نیازمندان جمع آورى شد .

هم چنین چهره هاى هنرى و ورزشى همچون مهوش وقارى ، مسیح میرحسینى ، علی فروتن ، شهرزاد عبدالمجید ، مهدى لباف ، فرامرز روشنایى ، اسماعیل حلالى ، بهنام محمودى  و  بابک نوری در این مراسم حضور داشتند که هماهنگى هاى به عمل آمده براى همکارى  و حمایت معنوى شبکه انجمنهاى دوستى با خیریه طپش توسط مسیح میرحسینى بازیگر سینما و مشاور فرهنگى  دکتر سیدان  صورت گرفت .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز