شهریار صیقلانی گفت:

حافظ ناظری کاندید نقش اصلی فیلم مسعود کیمیایی بود

۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۴:۲۵:۲۲
کد خبر: ۶۰۹۰۸۳
شهریار صیقلانی ؛ یکی از خوانندگان جوان در گفتگویی که با یکی از سایت ها انجام داده است از کاندید بودنش برای حضور در فیلم مسعود کیمیایی خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا ، شهریار صیقلانی ؛ یکی از خوانندگان جوان در گفتگویی که با یکی از سایت ها انجام داده است از کاندید بودنش برای حضور در فیلم مسعود کیمیایی خبر داد ؛ اتفاقی که بی سرانجام ماند و میسر نشد. صیقلانی گفت: وقتی فیلم «قاتل اهلی» آقای کیمیایی مطرح شد من جزو گزینه های بازی بودم و قرار بود نقش خواننده فیلم «قاتل اهلی» را بازی کنم که در نهایت پولاد کیمیایی آن را بازی کرد.

وی ادامه داد: با توجه به این که در جریان فیلم «قاتل اهلی» بودم، اگر بخواهم اطلاعات کاملی از فیلم آخر آقای کیمیایی به شما بدهم باید بگویم گزینه های خوانندگی «قاتل اهلی»، به جز من، آقایان حافظ ناظری، امین حیایی، پژمان بازغی، اشکان خطیبی و کامران تفتی بودند که در نهایت استاد تصمیم دیگری گرفتند. حدود 4،5 جلسه با آقای کیمیایی نشست داشتم و در حدود 2 ماه درباره موزیک آن کار حرف زدیم که در نهایت نمی دانم چه اتفاقی افتاد که به هم خورد! 2 جلسه در فروردین و اردیبهشت پارسال داشتیم و بعد کار خوابید. دوباره در تیرماه و مردادماه درست 15 روز قبل از فیلمبرداری هم جلسه نهایی را داشتیم و قرار بود که قرارداد ببندیم. حتی بعد از این که فیلمبرداری کردند و بعد از آن اختلافات، آقای لشکری قوچانی برای موزیک فیلم با من صحبت کرد که در نهایت استاد تصمیم گرفت آقا پولاد بخواند. بعد از آن هم دیگر به بازیگری فکر نکردم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز