هیج کس پاسخی روشن برای وضعیت عروسک های پرطرفدار ندارد:

کلاه قرمزی کماکان روی هوا!

۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۵۷:۱۷
کد خبر: ۶۱۱۴۵۶
کلاه قرمزی کماکان روی هوا!
کلاه قرمزی 96 بااینکه ساخته شده اما هنوز تکلیف پخش آن بعد از ماه ها مشخص نشده و نه سازندگان این مجموعه درباره آن اظهارنظری رسمی دارند نه مدیر گروه شبکه می داند چه خبر است؟!

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ کماکان برای پخش «کلاه قرمزی» بین تهیه کننده و مدیران سازمان اختلاف نظر وجود دارد و مدام توپ را به زمین هم می اندازند. چندماه پیش حمید مدرسی درباره وضعیت این مجموعه پرطرفدار گفت: تنها شانس رسیدن پروژه به آنتن سیما، ورود فوری شخص ریاست محترم سازمان به حل و فصل مشکلات این پروژه است که شاید در ظرف روز و ساعت آینده راه‌گشا باشد. در غیر این صورت عملاً پخش مجموعه «کلاه‌قرمزی» ۹۶ همچنان منتفی خواهد بود.

 معلق ماندن این برنامه و اتخاذ نکردن تصمیم مشخص درباره آن ، عدم پاسخگویی مدیران شبکه در مدت اخیر را نیز در پی داشت تا اینکه بالاخره مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما که اصلا پاسخگوی رسانه ها نیست و بیشتر از مدیران دیگر محافظه کار به نظر می رسد لب به سخن گشود و گفتگو کرد. اما نکته عجیب این است که او نیز از تکلیف نهایی مجموعه کلاه قرمزی خبر ندارد! وی عنوان کرده است : در حال حاضر اتفاق جدیدی برای این برنامه نیفتاده است و امیدواریم خبرهای خوبی بشنویم.

در این رابطه محمدرضا هدایتی نیز روز گذشته با حضور در برنامه فرمول یک به علی ضیاء گفت: «کلاه قرمزی» کماکان می تواند ادامه پیدا کند. امسال هم اگر پخش می شد دو شخصیت جدید به برنامه اضافه شده بود. امیدوارم مشکلات حل شود و کلاه قرمزی از تلویزیون پخش شود.

باید دید بالاخره کسی در این میان آستین همت را بالا می زند تا درباره محبوب ترین مجموعه عروسکی تلویزیون تصمیمی گرفته شود و ما شاهد پخش آن در آینده ای نزدیک باشیم. 

 

دنیا خمامی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز