افتتاحیه موزه طراحی «برای طراحی امروز»

۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۱:۵۰:۰۰
کد خبر: ۶۳۲۲۵۰
افتتاحیه موزه طراحی «برای طراحی امروز»
مراسم بازگشایی موزه طراحی با آثاری از اعضای خانه طراحی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، در نمایشگاهی که همزمان با  موزه طراحی روز جمعه ۱۲ آبان ماه افتتاح خواهد شد و «برای طراحی امروز» نام دارد؛ آثار بیست و شش هنرمند طراح برای نمایش انتخاب شده است.

یکی از هنرمندان این رویداد، در این‌باره نوشته است: "«موزه طراحی» کاملا بصورت عمومی به فعالیتش ادامه خواهد داد, روند جدید موزه طراحی در ادامه سال‌ها تجربه حرفه‌ای خانه طراحی است. علاقمندان جامعه تجسمی از دست‌آوردهایش چون برگزاری هم‌اندیشی‌های مستمر تا راه‌اندازی نمایشگاه و ورک‌شاپ‌های تخصصی طراحی در داخل و خارج از کشور آگاه هستند, دستاوردهایی که انتقادهایی را نیز به همراه داشته است. از مهم ترین های آن (اینکه راه‌یابی به خانه طراحی کمی سخت است). این روندی بود که برای بدست آوردن دانش و مطالعه وسیع‌تر در دنیای طراحی امروز می بایست به آن تن می دادیم. در زمانه ای که هیچ‌گونه حمایت و درک درستی از این مدیا نمی‌شد ما ناگزیر به چنین کاری شدیم و به لطف پروردگار و دوستان جدی طراحی, خود دنیای خود را ساختیم و آن را گسترش دادیم. تاسیس موزه طراحی خود گواه چنین ادعایی خواهد بود. مرکزی که قرار است این امکان را برای تمامی علاقمندان طراحی این سرزمین فراهم سازد موزه‌ای که تشنه طراحی و طراح های مستقل کشور است و با خود عهد کرده است که حداقل برای جوانان سی سال دیگر با آثار جوانان اکنون آثار موزه‌ای  بسازد. بچه‌های خانه طراحی بعد از چهار ماه توانستند ساختمانی زیبا و وقدیمی اما بد قلق را به موزه طراحی تبدیل کنند. جایی که قرار است به صورت اختصاصی به طراحی اندیشیده شود."

در این رویداد که در موزه طراحی  برگزار می‌شود آثاری از مهدیه ابوالحسن، الهام افشار، نرگس اهرابی فخر، ساناز پسندیده، کیانا پشتیبان، امین تیمار، هستی جدی، محمدرضا جدیری، ریحانه حدیدی، بیتا دهقان‌زاده، مهدی دندی، مهیار دستان زند، شیوا شهلا، مهری شاکری، آذین شاه‌محمدی، مائده شجاعی، شهاب صفاری،مرضیه صادقی، آزیتا صفوی، حسین طادی، محمدرضا عباسی، محمدرضا فروهیده،راحله قوی پنجه، امیرمحمدزاده،مهسا مرسی و زهرا نیکورای به نمایش در می‌آید.

این نمایشگاه به کیوریتوری فرهاد گاوزن برگزار می‌شود.

این نمایشگاه روز جمعه  دوازده آبان از ساعت ۵ تا ۱۰ شب در موزه طراحی به نشانیخیابان طالقانی، خیابان ایرانشهر، پایین‌تر از خیابان سمیه، کوچه مهزاد، کوچه محمدپور، پلاک٩ افتتاح می‌شود و تا دوازده آذر برقرار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز