آلمادوار از تهیه کنندگی فیلم اصغر فرهادی کنار کشید

۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۳:۵۲:۲۶
کد خبر: ۶۳۳۹۹۶
کارگردان ؛ تهیه کننده شاخص و مشهور از تهیه کنندگی فیلم اصغر فرهادی انصراف داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ پدرو آلمادوار از تهیه کنندگی فیلم جدید اصغر فرهادی کنار کشید. هنوز صحت و سقم این خبر تایید نشده و برای اولین بار در کانال سینمایی «دنیای تصویر آنلاین» منتشر شده و باید تیم رسانه ای فرهادی چه واکنشی درباره این خبر نشان خواهند داد. در متن این خبر آمد که آگوستین آلمادوار برادر پدرو آلمادوار عنوان کرده است: «در مورد فرهادی متاسفم! دیگر درک درستی از هم نداشتیم و به این نتیجه رسیدیم که قبل از بالا گرفتن کار از هم جدا شویم. خوشحالم که فیلم در اسپانیا ضبط و به عنوان یک تماشاگر به دیدن آن مینشینم.»

گفتنی است فیلم «همه میدانند» در اسپانیا تولید و یکی دیگر از تهیه کنندگان این فیلم الکساندر ماله‌گی ؛ مدیر کمپانی فرانسوی ممنتو است. ماله گی پیش از این تهیه کننده فیلم «گذشته» بوده است.

«همه می‌دانند» فیلمی در ژانر درام روانشناسانه به نویسندگی و کارگردانی اصغر فرهادی است و بازیگرانی همچون خاویر باردم و پنلوپه کروز در آن ایفای نقش می کنند. داستان این فیلم نیز درباره کارولیناست که برای دیدار با خانواده‌اش از آرژانتین به زادگاهش اسپانیا بازمی‌گردد. در این سفر که پیش‌بینی می‌شد به تجدید دیدار از اعضای خانواده خلاصه شود، رویدادهای غیرمنتظره‌ای به وقوع می‌پیوندد که بر روند زندگی کارولینا تأثیر می‌گذارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز