"رادیو شبِ" منصور ضابطیان و محمد صوفی در شبکه شما

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۰:۲۳
کد خبر: ۶۳۹۸۴۰
رادیو شبِ منصور ضابطیان و محمد صوفی در شبکه شما
برنامه جدید "رادیو شب" به تهیه کنندگی و کارگردانی مشترک منصور ضابطیان و محمد صوفی با هدف تحکیم بنیان خانواده، تقویت روحیه امید و ... روی آنتن می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برنامه "رادیو شب"  که برای ایجاد آرامش در ساعات پایانی شب است  هدف اصلی اش  جدای از ایجاد آرامش برای مردم و فراهم کردن ساعتی که خانواده ها بتوانند در پایان روز در کنار هم برنامه ای را تماشا کنند ، تحکیم بنیان خانواده ، گسترش احترام در بین مردم و همچنین تقویت روحیه امید در جامعه است . اما تمامی این اهداف زیر پرچم وحدت ملی در این برنامه جمع می شود . پرداختن به فرهنگ اقوام مختلف ، لهجه های مختلف ، موسیقی های مختلف نواحی ایران و همه آنچه که مربوط به سراسر ایران می شود و نشانه ای از وحدت ملی و زندگی صلح آمیز اقوام ایران است در کنار مباحث عمومی هدف اصلی این برنامه را تشکیل می دهند.

موسیقی های محلی ، قصه های اقوام مختلف ایرانی در کنار متن خواهی های معمول و سبک های مختلف موسیقی تم برنامه رادیو شب را تشکیل می دهد . هر چند که بخش بیشتری از موسیقی ها به موسیقی های محلی اختصاص داده می شود .

این برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی مشترک منصور ضابطیان و محمد صوفی از 29 آبان شنبه تا پنجشنبه ساعت 23 از شبکه شما پخش می شود .

مجریان این برنامه  رشید کاکاوند ، احسان محمدی ، سجاد افشاریان ، محمد بحرانی ، شاهین شرافتی ، ایمان سرورپور و منصور ضابطیان هستند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز