رضا ناجی در گفت و گو با برنا:

دیگر کار هنری به من پیشنهاد نمی‌شود!

۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۰:۰۳:۲۹
کد خبر: ۶۴۱۱۱۴
دیگر کار هنری به من پیشنهاد نمی‌شود!
رضا ناجی گفت: آخرین کار هنری من فیلم سینمایی «ترنج» بود اما متاسفانه کسی آن را ندید زیرا مردم بیشتر از کارهای طنز استقبال می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، رضا ناجی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به کاهش پیشنهادهای کاری‌اش به برنا گفت: انتخاب‌های من دیگر از معیار گذشته است و معیار خاصی ندارم. من همواره کار هنری را دوست داشته‌ام و دلم می‎خواست بیشتر در این زمینه فعالیت کنم اما  متاسفانه در کشور ما کار هنری نیست اگر هم هست به من پیشنهاد نمی شود. فکر می‌کنم من خودم را نشان دادم، حدود شش کار هنری کردم و چهار جایزه جهانی گرفتم. ولی متاسفانه کار هنری به من پیشنهاد نمی‌شود.

ناجی ادامه داد:  آخرین کار هنری من فیلم سینمایی «ترنج» به نویسندگی و کارگردانی مجتبی راعی بود که متاسفانه در کشور ما کسی آن را ندید، به دلیل اینکه مردم ما فقط دنبال کارهای طنز هستند و کار هنری صاحب ندارد.«ترنج» فقط دو سه روز اکران شد و دلیل اینکه اکران آن متوقف شد اصلا مشخص نیست. اما من فکر می‌کنم که فیلم های مثل «ترنج» مخاطبشان کم است زیرا اغلب مردم امروزه جذب کارهای طنز می‌شوند تا درام.

بازیگر سریال «دیوار به دیوار» با بیان تازه ترین فعالیت خود گفت: در حال حاضر پیشنهادهایی دارم که به آن‌ها فکر می‌کنم ولی فعلا به قرار داد نرسیده است. به هر حال نمی‌توان دست روی دست گذاشت و بیکار ماند. حتی اگر پروژه طنز هم  پیشنهاد شود من می‌پذیرم و اگر کارهای دیگری هم باشد به روی چشم، قبول می‌کنم.

از مهم‌ترین فیلم‌های رضا ناجی می‌توان به: بچه‌های  آسمان، آواز گنجشک‌ها، ترنج، باران و باد در علفزارها می‌پیچد اشاره کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز