سیدجمال سیدحاتمی به «برنا» خبر داد

ادامه فیلم «لاک قرمز» در قالب سریال و برای شبکه سه ساخته می‌شود

۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۵۴:۲۶
کد خبر: ۶۴۳۰۲۱
ادامه فیلم «لاک قرمز» در قالب سریال و برای شبکه سه ساخته می‌شود
سیدجمال سیدحاتمی در رابطه با ساخت ادامه فیلم سینمایی "لاک قرمز" در قالب سریال توضیحاتی ارایه داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سیدجمال سیدحاتمی در ارتباط با ساخت سریال "لاک قرمز" که سال جاری در قالب فیلم بر پرده سینماها اکران شد، اظهار داشت: در حالحاضر در حال نوشتن فیلمنامه و کار کردن بر روی داستان این اثر هستیم  و اگر این فیلمنامه به نتیجه رسد، قرار است که سریال آن را بسازیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا "لاک قرمز" را در قالب فیلم سینمایی 2 نمی سازید و برای پخش در تلویزیون در نظر گرفته اید، خاطر نشان کرد: در همان زمان اکران فیلم  "لاک قرمز" تلویزیون به ما پیشنهاد داد که ادامه این فیلم را برای تلویزیون تولید کنیم و قرار است در شبکه سوم سیما روی آنتن رود.

poshtesahnelakghermez5

کارگردان سریال "محکومین" درباره قصه اصلی داستان این اثر و حضور همان عوامل و بازیگرانی که در فیلم "لاک قرمر" ایفای نقش کردند،  عنوان کرد: قصه اصلی داستان درباره دختری است که تلاش می کند خانواده خود را به سرانجام برساند اما روایت و جریان این قصه دستخوش یک سری تغییرات هم خواهد شد . در خصوص بازیگران هم باید بگویم که قرار بر این است از بازیگران فیلم  دوباره دعوت شود.

سید حاتمی درخصوص آغاز پیش تولید و زمان تقریبی پخش این سریال بیان داشت: هنوز چیزی کاملا قطعی نیست ما فعلا در حال طراحی فیلمنامه هستیم.

این کارگردان که در حال حاضر در حال تولید سریال اپیزودیک  "محکومین" برای شب یک است، در رابطه با تداخل سریال "لاک قرمز" با ساخت تولید این سریال افزود: تصویر برداری "محکومین" در حال اتمام است و فکر نمی کنم که تداخلی به وجود آید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز