گزارش برنا از افتتاح نمایش «من یه زنم، صدامو میشنوین...»

درخواست هنگامه قاضیانی برای حمایت از هنرمندان تلاشگر تئاتر

۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۳۶:۱۹
کد خبر: ۶۴۵۵۲۱
درخواست هنگامه قاضیانی برای حمایت از هنرمندان تلاشگر تئاتر
مراسم افتتاحیه نمایش «من یه زنم، صدامو می شنوین؟» نیم ساعت قبل از اجرای این نمایش با حضور هنگامه قاضیانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و علی حضرتی تهیه کننده سینما و جمعی از هنرمندان روز دوشنبه 13 آذر ساعت ۱۸:۳۰ در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ اجرای عمومی نمایش «من یه زنم، صدامو می شنوین؟» به نویسندگی و کارگردانی کاملیا غزلی، از روز دوشنبه ۱۳ آذر، در مجموعه تئاتر مولوی آغاز شد.

در ابتدای این مراسم مدیر تالار مولوی امیرحسین حریری ضمن تشکر از حضور حاضران در مراسم افتتاحیه نمایش «من یه زنم، صدامو می شنوین؟» گفت: مسئولان به زیر ساخت ها توجه جدی داشته باشند که انشاا.. بتوانیم در آینده شاهد کارگردان های جریان ساز باشیم، همانطوری که در مرکز تئاتر مولوی سعی می شود کارگردانان جوان، نویسندگان و طراحان جوان شناسایی شوند که به عنوان جریان جوان و پیشرو فرهنگ و هنر فعال باشند و نقش آفرینی کنند.

هنگامه قاضیانی در مراسم افتتاحیه اجرای نمایش «من یه زنم، صدامو می شنوین؟» اظهار داشت: دوست دارم امشب به همراه حاضران به دیدار این نمایش بنشینیم و خیلی خوشحالم در تالاری «تالار مولوی» که خیلی آن را دوست دارم حضور دارم، کارگاه مولوی از تاریخی که شروع به کار کرده مکانی برای برنامه های هنرمندانی بوده که برای تئاتر قلبا تلاش و زحمت کشیده اند و من خیلی خوشحالم در مکانی که کاملا فضای اصیل و معنادار خود را به رخ ما می کشد امشب به ضیافت عزیزانی دعوت شده ایم که برای اجرای تئاتر «من یه زنم، صدامو می شنوین؟» تلاش زیادی انجام داده اند.

قاضیانی در ادامه ضمن آرزوی موفقیت برای کاملیا غزلی کارگردان این نمایش گفت: می دانم که تاکنون زحمات زیادی کشیده است.

این بازیگر سینما و تئاتر اظهار داشت: از امیر حسین حریری خواهش می کنم از هنرمندان تلاشگر حمایت کنند که امیدوارم دوباره تالار مولوی مثل تالار مولوی سابق شود.

وی افزود: « 18 سال پیش وقتی که وارد عرصه هنر شدم مردم عاشقانه تر پشت هنرمندان می ایستادند. البته امروزه درهمه جای دنیا هم همینطور است مردم محترم ما هنرمندان جز شما هیچ کسی را نداریم در واقع دروغ  و محال ممکن است که بگوییم این ما هستیم که می توانیم با نبوغ و افکار خود هنر را پیش ببریم بنابراین امیدوارم هیچ گونه مسئله ای باعث نشود که بین هنرمند و مردم فاصله ایجاد شود و فعالیت های هنری به خصوص کارهایی که در تالار مولوی برگزار می شود را حمایت کنند.»

کاملیا غزلی کارگردان این تئاتر ضمن تشکر از بازیگران این نمایش و افراد حاضر در مراسم افتتاحیه  و افرادی که در این راه به او کمک کرده بودند گفت: از 3 نفر که صدای او را شنیدند از جمله توماج دانش بهزادی، رضا قاضیانی و امیر حسین حریری تشکر ویژه کرد.

گفتنی است هنگامه قاضیانی و علی حضرتی قبل از اجرای نمایش با علاقه مندان تئاتر، مخاطبان و عوامل اجرای «من یه زنم، صدامو می شنوین؟» عکس یادگاری گرفتند و در پایان نیز این نمایش به هنگامه قاضیانی تقدیم شد و با تقدیم شاخه های گل از بازیگران این نمایش تقدیر شد.

« من یه زنم ، صدامو می شنوین ؟» کاری است از گروه تئاتر پراکسیس به تهیه کنندگی توماج دانش بهزادی که به موضوع مصائب و دردهای زنان جامعه می پردازد و الناز اسمعیل زادگان، دیبا خاتمی، لاله مرزبان، غزاله مشعشعی، ساناز نجفی، مهسا نعمتی، دریا یاسری و سروش کریمی نژاد به ایفای نقش می پردازند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به تهیه کننده، دراماتورژ و مشاور کارگردان این اثر توماج دانش بهزادی، مجری طرح: رضا قاضیانی، طراح لباس: الهام شعبانی، طراح نور: محمدرضا موحدی، طراح صحنه: مرجان دورمشلو، آهنگساز: مهران میرمیری، طراح پوستر: امیر رجبی، طراح گرافیک و موشن گرافیست: هما ایرانی، ساخت ویدیو: حسین صمیمی، ساخت ماسک: سپیده زمانی و مدیر روابط عمومی و امور رسانه ای: سارا فرجی اشاره کرد.

لازم به ذکر است بلیط این نمایش برای دانشجویان کلیه مراکز آموزش عالی در گیشه مرکز تئاتر مولوی با ۶۰ درصد تخفیف به فروش می رسد.

علاقمندان برای دیدن این نمایش همه روزه به جز شنبه ها ساعت 19 بر روی صحنه می رود، می توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس انقلاب، خیابان 16 آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه نمایند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز