برپایی کارگاه توجیهی جشنواره عکس خیام

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۳:۵۶:۴۷
کد خبر: ۶۴۶۹۷۰
برپایی کارگاه توجیهی جشنواره عکس خیام
کارگاه آموزشی و نشست توجیهی برای معرفی پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ کارگاه آموزشی و نشست توجیهی برای معرفی پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام در اصفهان برگزار می‌شود. در این نشست اصغر صامتی از داوران و سیدعلی درمیانی از همکاران جشنواره در اصفهان به معرفی بخش‌های مختلف پنجمین دوره جشنواره خیام پرداخته و نکاتی مهم برای انتخاب عکس جهت شرکت در جشنواره‌های بین‌المللی ارائه می‌دهند.

 این کارگاه به همت کارگروه جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان 23 آذرماه 1396 ساعت 16 تا 18 در خیابان توحید، مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان، سینماتک انجمن سینمای جوانان اصفهان برگزار می شود.

حضور در کارگاه برای عموم آزاد و رایگان است، اما با توجه به محدودیت ظرفیت داوطلبان باید در سایت فوکوس به نشانی www.FocusTeam.ir ثبت نام کرده و با ارائه پرینت ثبت نام در جلسه حاضر شوند.

به گزارش فارس، پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام در ۶ بخش با موضوعات «آزاد تک‌رنگ، آزاد رنگی، شهر، خلاقه، گردشگری و تلفن» برگزار می‌شود.

آخرین مهلت ثبت نام و دریافت عکس‌ها دوم دی ماه 1396 تعیین شده و دبیری آن بر عهده علی سامعی (نماینده فیاپ در ایران) است.

این جشنواره با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفت‌وگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام، توسط نمایندگی فیاپ در ایران یعنی کلوپ عکس فوکوس - وابسته به موسسه فرهنگی هنری «خانه هنر خیام»- برگزار می شود.

این جشنواره زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) و (PSA) است و عکس‌های راه یافته به آن ضمن ثبت در آرشیو FIAP و PSA به نام عکاس، برای دریافت القاب FIAP و PSA نیز محاسبه خواهد شد.

آثار برتر دوره‌های گذشته در کشورهای چین، فرانسه، لوگزامبورگ، یونان، ایتالیا، اسپانیا، آرژانتین، آفریقای جنوبی، ترکیه و عمان به نمایش گذاشته شد.

شرکت در این جشنواره رایگان نیست و مستلزم پرداخت هزینه است. مجموع جوایز این جشنواره 2000 دلار است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.Khayyam.Photo مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز