دفاع جانانه یک تهیه کننده از رییس جمهور

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۲:۰۲:۴۲
کد خبر: ۶۵۰۰۸۴
دفاع جانانه یک تهیه کننده از رییس جمهور
حسین فرحبخش با بیان اینکه راضی‌تر از قبلم و از رای به دکتر روحانی اصلا پیشمان نیستم، گفت: خوب شد دولت بودجه را شفاف سازی کرد تا پول مردم به مفت‌خورها نرسد.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا؛ حسین فرحبخش، کارگردان و تهیه کننده سینما که در انتخابات سال 96 از حامیان حسن روحانی بود، با اعلام این که از رای دادن به این رییس جمهور با توجه به مسائل پیش آمده اصلا پشیمان نیست، گفت: من اول از آقای روحانی ناامید شده بودم اما با این بودجه و شفاف سازی که کرد امیدوار شدم، هر کسی در این مملکت اگر می‌خواهد کاری کند باید اول فداکاری کند حتی از مردم ناسزا بشوند اما این را آیندگان می فهمند که دقیقا چه اتفاقی افتاده است. بعضی‌ها می گویند چون عوارض گران شده پس روحانی بد است. اما من خیلی بیشتر از قبل خوشحالم که به آقای روحانی رای داده ام و فکر می‌کنم او به آینده ایران فکر می‌کند.

او با اشاره به اقدامات مثبت و شفاف سازی‌های دولت گفت: اتفاقا همین شفاف سازی خوب است. زیرا زمانی که معاون رییس جمهور از برخی نهادها می پرسد شما این بودجه‌ای که از ما می‌خواهید برای چه کاری می‌گیرد؟ آن‌ها همه می گویند تو چطور جرات کرده‌ای از من بپرسی بودجه را برای چه کاری می‌خواهم؟ شما می‌دانید عمده این نهادهایی که انتسابی هستند بیخودی‌اند و پول‌های بیت المال را از بین می برند. دولت نباید به آن‌ها پول بدهد. وقتی شفاف سازی بشود گرانی از سر مردم برداشته می‌شود اما زمانی که پول‌های مفت را به آنها می‌دهند گرانی‌اش را مردم باید تحمل کنند.

فرحبخش ادامه داد: اینکه بودجه‌ها شفاف سازی شد بسیار خوب بود زیرا صرف اینکه نمایندگان مجلس تصویب و شواری نگهبان تایید کردند قرار نیست این پول را به همه نهادها بدهند. مگر این پول به راحتی به دست آمده؟ این پول برای مردم است و نباید آن را به مفت خورها بدهند. دولت خیلی شفاف سازی کرده و به نظرم به خاطر این است که حملات شروع شده؛ البته یک سری آدم‌های ساده هم با آنها هم افق شده اند و به دولت ضرر می زنند اما من از قبل هم راضی ترم.

فرحبخش با بیان میزان فروش فیلم سینمایی «خالتور» گفت: خالتور می‌توانست بیشتر از 10، 15 میلیارد تومان فروش کند و آن فروشی که می‌توانست داشته باشد را هنوز ندارد. فکر می‌کنم چون شرایط اکران شرایط مساعدی نیست. نه اینکه کسی به ما تحمیل کرده باشد؛ نه، اما  ما در ایام محرم، تعطیلی اربعین و ماه صفر بوده ایم. با وجود اینکه فیلم سینمایی «آینه بغل» هم در کنار این فیلم اکران شده، فروش «خالتور» بسیار خوب بود و کماکان هم ادامه دارد و فروش آن افتی نکرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز