سید محمد مجتبی حسینی:

اهمیت آسیب شناسی جشنواره‌های قبل و درس گرفتن از آن‌ها

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۰۲:۵۵
کد خبر: ۶۵۰۹۵۵
اهمیت آسیب شناسی جشنواره‌های قبل و درس گرفتن از آن‌ها
معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر با مدیرکل مرکز هنر‌های نمایشی و دبیر سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر دیدار کرد.

به گزارش گروه تئاتر خبرگزاری برنا؛ به نقل از روابط عمومی تئاتر فجر، سید محمد مجتبی حسینی این روز‌ها در تلاش است با ارتباط به مجموعه‌های تحت مدیریت خود، وضع موجود را ارزیابی کند.

مهدی شفیعی مدیرکل هنر‌های نمایشی، فرهاد مهندس‌پور دبیر جشنواره، پیمان شریعتی مدیر مجموعه تئاترشهر و مدیر اجرایی جشنواره، سعید اسدی مدیر امور بین‌الملل اداره کل هنر‌های نمایشی و مشاور دبیر، علی اصغر دشتی قائم مقام دبیر، آروند دشت آرای مدیر بخش بین‌الملل، پریسا مقتدی مدیر تالار هنر و مسئول بخش مرور جشنواره، یوسف باپیری مدیر بخش به علاوه فجر، مهدی رضاخانی مدیر هنری جشنواره و تنی چند از اعضای ستاد برگزاری این رویداد حضور داشتند.

معاون امور هنری وزارت ارشاد گفت: اهالی تئاتر به قدری هوشمند و با درایت هستند که خلاقیت‌هایی به انواع مختلف دارند تا دل تمام ایرانیان را به دست آورند و با بضاعت اندکی که داریم میهمانانی را به ایران دعوت می‌کنیم تا آنچه را در نظر داریم از آن‌ها بیاموزیم و با فرهنگ خودمان آموخته‌ها را بازآفرینی و باز تعریف کنیم.

وی افزود: آسیب شناسی جشنواره‌های قبل و درس گرفتن از دیروز و ساختن فردا امری بسیار مهم است و تأسیس دبیرخانه دائمی جشنواره‌ها نیز از ایده‌های من است و امیدوارم بتوانیم با همکاران اداره کل هنر‌های نمایشی این امر را محقق کنیم و تمرکز زدایی از تهران همواره مهم بوده است و طبق اسناد، تمام وزرا و معاونین هنری به این موضوع فکر کرده و تلاش‌هایی داشته‌اند.

حسینی گفت: از آنجا که بضاعت چندانی نداریم، می‌توانیم ساختمان چند منظوره‌ای را بسازیم که غیر از تئاتر با کمترین تغییرات از آن استفاده‌های دیگری کنیم. تجربه‌ای که بسیاری از کشور‌ها انجام داده‌اند تا زیرساخت‌های دائمی‌شان برقرار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز