دوست داریم "جن زیبا" نوروز اکران شود/ این فیلم سانسور نمی شود

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۳۲:۰۴
کد خبر: ۶۵۷۰۹۴
دوست داریم جن زیبا نوروز اکران شود/ این فیلم سانسور نمی شود
مهرداد فرید از دلایل حضور نداشتن جدیدترین اثر سینمایی خود در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر سخن گفت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری برنا، مهرداد فرید که امسال با ساخت فیلم «جن زیبا» که یکی از پر حاشیه ترین فیلم ها محسوب می شد  و با توجه به حضور بازیگر زن ترک در کنار فرهاد اصلانی از پرتکرار ترین خبرها در میان اخبارسینمایی امسال بود. در خصوص نبود این فیلم در میان 22 فیلم انتخاب شده برای جشنواره فیلم فجر، بیان کرد: با وجود اینکه فرم حضور در جشنواره را پر کرده بودیم، اما چون کارهای فنی و مونتاژ این فیلم به اتمام نرسیده است در نتیجه به جشنواره فجر هم نرسید.

وی با اعلام اینکه به حضور جن زیبا در جشنواره فجر علاقه مند بود، گفت:  جشنواره فیلم فجر برای ما فیلمسازان جشنواره مثبتی است. اما به هر حال به خاطر مسائل فنی نتوانستیم این فیلم را به دفتر جشنواره برسانیم.

15

«جن زیبا» سانسور نمی‌شود

کارگردان "دعوتنامه"  در خصوص زمان اکران این فیلم بیان کرد: خیلی دوست داریم که این فیلم در نوروز اکران شود، چون تناسبی هم با ایام نوروز دارد. از آنجایی که مردم در اوقات فراغت به سر می برند، می توانند این فیلم را  در تعطیلات ببینند و اوقات خوبی داشته باشند. اما با توجه به این که کارهای دیجیتالی "جن زیبا" باقی مانده است، باید آن ها را انجام دهیم و با کامل شدن این اثر برای اخذ پروانه نمایش برنامه ریزی می کنیم.

فرید در پاسخ به این که با توجه به حاشیه های به وجود آمده برای این فیلم آیا امکان سانسور برخی از سکانس ها وجود دارد، خاطر نشان کرد: به هیچ وجه  سانسوری اتفاق نمی افتد. ما فیلمنامه ای را کار کردیم که قبلا در وزارت ارشاد مطالعه و تصویب شده است وبابتش پروانه ساخت صادر شده است. اصلا قصه طوری نیست که دچار ممیزی شود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز