چرا سری جدید برنامه محبوب روانشناسانه تلویزیون ساخته نمی‌شود

تهیه کننده «هزار راه نرفته»: اسپانسر ندارم!

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۳۳:۳۹
کد خبر: ۶۶۳۸۹۰
تهیه کننده «هزار راه نرفته»: اسپانسر ندارم!
ناهید سادات شریفی تهیه کننده «هزاران راه نرفته» گفت: دلیل ساخته نشدن سری جدید این برنامه عدم اسپانسر است و گرنه مدیران خیلی مشتاق هستند پخش این آن ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ناهید سادات شریفی تهیه کننده برنامه تلویزیونی «هزاران راه نرفته» دلیل ساخته نشدن سری جدید «هزاران راه نرفته» را عدم حضور اسپانسر دانست و گفت: مدیران خیلی مشتاق هستند که سری جدید این برنامه تلویزیونی ساخته شود. پرونده این در شبکه دو سیما رو است یعنی قرار داد آنها با من برآورد و بسته شده است فقط مسئله عدم اسپانسر برای ساخت این برنامه مطرح است. چون شخصا در این مورد با مشکل مواجه هستم و خیلی توان و مهارت پیدا کردن اسپانسر را ندارم ضمن اینکه استثنائات این برنامه به صورتی است که نمی‌توانم هراسپانسری را در این برنامه تلویزیونی بپذیرم که اصالت و آزاد منشی این برنامه همچنان حفظ شود.

شریفی همچنین ادامه داد: به عنوان یک تهیه کننده فرهنگی و دانشگاهی توان مالی لازم را ندارم و نمی توانم اسپانسر «هزاران راه نرفته» باشم البته در سازمان صدا و سیما نه تنها من بلکه هیچ تهیه کننده تلویزیونی وجود ندارد که شخصا هزینه برنامه هایش را تأمین کند بلکه از سرمایه گذار و اسپانسر  استفاده می کنند.

 

این تهیه کننده برنامه های تلویزیونی از پیشنهاد کاری جدید خود خبر داد و گفت: از طرف گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما پیشنهاد همکاری داشته ام اما چون هنوز فقط در حد گفتگو و توافقات اولیه است و قطعی و علنی نشده نمی توانم جزئیات آن را شرح دهم.

 

گفتگو: سها راستاد

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز