برخلاف ادعاهای پیشین

آیا جشنواره سی وشش فیلم فجر افتتاحیه دارد؟

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۰:۱۲
کد خبر: ۶۶۵۲۲۵
آیا جشنواره سی وشش فیلم فجر افتتاحیه دارد؟
خبرهایی امروز در برخی از رسانه ها منتشر شد که حاکی از برگزاری افتتاحیه و اختتامیه جشنواره سی و شش فیلم فجر در برج میلاد بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری برنا، خبرهایی امروز در برخی از رسانه ها منتشر شد که حاکی از برگزاری احتمالی افتتاحیه و اختتامیه جشنواره سی و شش فیلم فجر در برج میلاد بود.

ابراهیم داروغه زاده دبیر این جشنواره که از ابتدای رسیدن به این سمت تغییرات بسیار زیادی را در نوع برگزاری این رقابت سینمایی اعلام کرد،  او که در برنامه چشم شب روشن حاضر شد  در رابطه با برگزاری افتتاحیه عنوان کرد که سعی بر این دارم که شورای سیاست‌گذاری را مجاب کنم افتتاحیه نداشته باشیم چراکه در هیچ کجای دنیا جشنواره‌ها مراسم افتتاحیه ندارند و مراسم ما هم غیرضروری است که علاوه بر هزینه بالا، آورده‌ای هم ندارد.

موضوعی که به نظر برای جلوگیری از اتلاف هزینه ها امری مفید و قابل توجه بود اما حالا خبرها نشان از چرخش فکری او در این زمینه دارد و باید دید آیا فشاری برای برگزاری این مراسم وجود دارد که این موضوع تحت بررسی تیم جشنواره فجر قرار گرفته یا داروغه زاده درنهایت میتواند روی حرف خود بایستد.

گفتنی است البته این تغییرات تنها به این گفته بسنده نشد و برج میلاد که در چندین سال اخیر کاخ رسانه ای جشنواره بود امسال جایگاه خود را از دست داد و پردیس ملت به عنوان میزبان اهالی رسانه و منتقدان انتخاب شد. همچنین برگزاری قرعه کشی زمان نمایش فیلم های راه یافته به این جشنواره برای اولین بار اتفاق افتاده بود که این مراسم هم در پردیس ملت برگزار شد.

جشنواره فیلم فجر 12 تا 22 بهمن در پردیس ملت برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز