برنا در گفتگو با زینب تقوایی خبر می‌دهد:

پایان ساخت «سمفونی نهم» به کارگردانی محمدرضاهنرمند تا دو هفته دیگر/جزییات جدید از «الف‌ویژه»

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۶:۳۷:۳۶
کد خبر: ۶۶۶۴۱۷
پایان ساخت «سمفونی نهم» به کارگردانی محمدرضاهنرمند تا دو هفته دیگر/جزییات جدید از «الف‌ویژه»
زینب تقوایی گفت: «سمفونی نهم» تا دو هفته دیگر تمام می‌شود و وارد تولید پروژه «الف ویژه» می‌شویم.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا؛ زینب تقوایی تهیه کننده سینما وتلویزیون با اشاره به اولین کار سینمایی خود به خبرنگار رادیو و تلویزیون برنا گفت: ما در حال ساخت یک فیلم سینمایی با نام «سمفونی نهم» به کارگردانی و نویسندگی محمدرضا هنرمند هستیم که مراحل پایانی تولید را با حضور حمید فرخ نژاد، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، هدی زین العابدین، مارین ون هولک و محمدرضا فروتن پشت سر می‌گذاریم و تا حدود  دو هفته دیگر کار تمام می‌شود و پس ازاتمام این پروژه وارد پیش تولید «الف ویژه» می‌شویم.

وی ادامه داد: فعلا برای اکران «سمفونی نهم» تصمیم نهایی نگرفته‌ایم وقاعدتا اکران آن  در سال آینده خواهد بود اما اینکه در نیمه اول یا دوم سال باشد را باید بررسی کنیم که شرایط اکران در کدام شرایط بهتر است. فعلا بیشتر از هرچیزی خود فیلم برای ما اهمیت دارد تا آن چیزی که دلمان می‌خواهد حاصل شود.

تقوایی با بیان گونه و ژانر اولین فیلم سینمایی‌اش گفت: این فیلم یک ژانر ترکیبی دارد که شامل مجموعه‌ای از چند ژانر است. ضمن اینکه فضای فانتزی در اصل کار حاضر است و اتفاقات شیرینی در آن می‌افتد. مدیریت فیلمبرداری این پروژه سینمایی به عهده هومن بهمنش است و مشکین مهرگان صحنه و لباس را مدیریت می کند.طراحی و مدیریت گریم این پروژه  با مجید اسکندری است و مدیریت تولید این فیلم را مهدی بدرلو بر عهده دارد. صدای «سمفونی نهم» توسط مهدی ابراهیم زاده به گوش شما خواهد رسید و محمدرضا موئینی رفیق دیرینه محمدرضا هنرمند فیلم را تدوین خواهد کرد.عکس های فیلم را احمدرضا شجاعی ثبت می‌کند و آیدا مصباحی با مدیریت رسانه و تبلیغاتِ «سمفونی نهم» همراه این فیلم است.

تقوایی همچنین عنوان کرد: سکانس های «سمفونی نهم» در کاشان و تهران در حال فیلم برداریست و بیش از ٧٠ درصد کار فیلم برداری شده است .فیلمنامه این فیلم با نویسندگی مشترک محمدرضا هنرمند و حامد افضلی به نگارش در آمده است، فیلمنامه ای که با تعدد لوکیشن روبروست و سکانس هایی از زندگی شخصیت های مهمی در جهان و ایران  که تصویرشان برای اولین بار در سینمای ایران می بینیم.

Poster New78

 تهیه کننده «زیر پای مادر» در خصوص سریال «الف ویژه» گفت: ما برای سریال «الف ویژه» هنوز به مرحله انتخاب بازیگر نرسیده ایم. شروع این سریال بر مبنای این بود که وقتی نگارش کار به طور کل تمام شد بعد تولید را آغاز کنیم. به هر حال این پروژه نیز بسیار سنگین است و باید از ابتدا صفر تا صد آن را واقف باشیم.

وی افزود: سریال «الف ویژه» فرمی فانتزی دارد ولی فضای کمدی و طنز آن خیلی بیشتر است. ضمن اینکه برای عوامل پشت صحنه افرادی را در نظر گرفته ایم ولی هیچکدام نهایی نشده است. در خصوص بازیگران کار نیز باید بگویم فعلا هیچ گزینه در نظر نداریم.

این تهیه کننده در پایان اظهار داشت: دو بخش سریال« الف ویژه» خیلی خوب پیش رفته است یکی از لحاظ نگارش است و دیگری به جهت ساخت دکور این پروژه است. به این دلیل که بخشی از این سریال در طول تاریخ اتفاق می‌افتد به خاطر همین ما یک سری دکورها داشته‌ایم که در رابطه با ایران باستان است، این دکور ها طراحی و ساخته شده است.   

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز