دو قدم تا سیمرغ با جاده قدیم به قسمت دوم رسید

منیژه حکمت: فیلمنامه «جاده قدیم» ۶ بار ویرایش شد/ کرامتی: در جریان تولید «صفر تا سکو» برای حضور در این فیلم به توافق رسیدم

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۳:۰۷
کد خبر: ۶۶۷۴۷۰
منیژه حکمت: فیلمنامه «جاده قدیم» ۶ بار ویرایش شد/ کرامتی: در جریان تولید «صفر تا سکو» برای حضور در این فیلم به توافق رسیدم
قسمت دوم از برنامه دو قدم تا سیمرغ با معرفی فیلم جاده قدیم و حضور بازیگران و عوامل آن اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ منیژه حکمت که پس از سالها دوباره اقدام به ساخت فیلم و کارگردانی کرده است با اشاره به هدفش از ساخت این فیلم گفت: در این فیلم معضلی را می‌بینیم که روز به روزگسترش میابد که من حدود هفت سال برای آن تحقیق کردم و کشف و شهود پرداختم. این فیلمنامه تقریبا 5، 6 بار ویرایش شد و مانند زنی که بود که باید نه ماه بارداری اش کامل شود تا به مرحله نهایی برسد.داستان درباره مینو است که شب عید با مشکلی مواجه می شود و به خانه نمی رسد.

او ادامه داد: این فیلمنامه بحث گسترده ای دارد و درباره خشونتی است که به وجود می آید و در میان زنان و جامعه فراگیر شده است و ما سالهاست درگیر آن هستیم.من این شانس را داشتم که در پشت و جلو دوربین با بهترین ها کار کنم.

مهتاب کرامتی با اشاره به پیوستنش به این پروژه گفت: ما در دفتر خانم حکمت مشغول کارهای تیک آف و از صفر تا سکو بودیم که خانم حکمت گفت میخواهد فیلمی دغدغه مند بسازد و میخواهد من در آن بازی کنم. او داستان را برای من تعریف کرد پس از آن مشغول کار شدیم.

کرامتی گفت:خانم حکمت من را در جریان متریال و تحقیقات صورت گرفته قرار داد و من نیز از ان استفاده کردم. نقش مینو نقشی متفاوت است که تا به حال کار نکرده بودم.

محمدرضا غفاری درباره نقش خود گفت: من حدود 11 سال پیش با منیژه حکمت در دوران نوجوانی ام کار کردم و حالا خوشحالم باز هم با او کار میکنم. اگر دوباره پیشنهادی مطرح شود با کمال میل می پذیرم.

ترلان پروانه نیز در پایان گفت: من در این سریال نقش دختری را بازی میکنم که در خانه منتظر مادرش است. با کسب تجربه در این کار فکر میکنم بد عادت شوم و به راحتی هر پیشنهادی را نپذیرم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز