گفتگوی برنا با نامزد آخرین دوره جایزه ادبی جایزه جلال آل احمد

اثر تازه هادی خورشاهیان منتشر شد/«فرشته ای در تانک» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۳:۳۹:۴۳
کد خبر: ۶۶۹۱۱۰
اثر تازه هادی خورشاهیان منتشر شد/«فرشته ای در تانک» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
هادی خورشاهیان نامزد آخرین دوره جایزه ادبی جایزه جلال آل احمد است که هر سال حدود 6 کتاب از این نویسنده منتشر می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ هادی خورشاهیان نویسنده از جدیدترین فعالیت های خود خبر داد و گفت: مجموعه غزل «گاو بازی ناجوانمردم» هفته گذشته در نشر آنیما چاپ شد، آثار دیگری را که از سال گذشته تا به امروز نوشته ام و مجوز آنها را گرفته‌ام.

وی درباره جزئیات این آثار توضیح داد: رمان «دشمن آینده» در نشر چشمه، مجموعه داستان «کودک آیدای شگفت انگیز»، یک رمان وبلاگی به اسم «مامان را ببخشید» برای گروه سنی نوجوان در 64 صفحه و طی یک هفته درباره دفاع مقدس نوشته ام که پیش از این منتشر شده است.

خورشاهیان ادامه داد: «فرشته ای در تانک» یک رمان 250 صفحه ای برای گروه سنی نوجوان است که نوشتن آن 1 ماه طول کشید و توسط انتشارات کتابستان معرفت چاپ شد. این رمان پیچ در پیچ و با 2 روایت عمده درباره 2 نوجوان دختر و پسر است. مضمون این اثر درباره همه بلایایی از جمله سختی ها، بیماری، جنگ از دوره مغول تا به امروز که دفاع مقدس را هم در بر می گیرد و هر سختی که بشر در برزخ آن قرار بگیرد را در خود جای دارد.

این منتقد ادبی، درباره آثار دیگرش افزود: رمان «لبه آب» حدود 100 صفحه است که از حمله تروریستی به مجلس آغاز می شود، مروری هم به مسائل منافقین در سال 62 دارد و دوباره به سال 96 بر می گردد و توصیف چند خانواده که به اشکال مختلف با هم مرتبط هستند را روایت می کند و به مسائل تروریستی، قاچاق عتیقه، طلاق، معظلات اجتماعی و نویسندگان روشنفکر می پردازد چاپ این رمان را که نوشتن آن حدود 1 ماه طول کشید رابه انتشارات نیستان سپرده ام. همچنین رمان «بر ریل های برزخ» را طی 2 ماه نوشته ام، توسط نشر نگاه در 300 صفحه و برای گروه سنی بزرگسال چاپ شده است و شامل 4 روایت است که آدم های مختلف را به یکدیگر ربط می دهد. یکی از این روایت ها رمان در رمان است یعنی در آن رمان، داستان دیگری نوشته شده است. این اثر می گوید رسیدن به خویشتن جزو دردهای اصلی انسان است.

این نویسنده به رمان دیگری هم اشاره کرد و گفت: رمان «سرباز بی سرزمین» در 100 صفحه و برای گروه سنی بزرگسال  که به مسئله عشق و جنگ از جمله جنگ هایی که از دوره رضا خان تا به امروز رخ داده می پردازد و همچنین مروری به قرن های گذشته دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز