در خانه هنرمندان؛

کانون کارگردانان نشست های تخصصی تئاتر برگزار می‌کند

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۰۹:۰۸:۳۱
کد خبر: ۶۷۸۱۱۳
کانون کارگردانان نشست های تخصصی تئاتر برگزار می‌کند
نخستین نشست تخصصی کانون کارگردانان خانه تئاتر با عنوان، تئاتر دولتی/ تئاتر خصوصی، 28 بهمن ماه، در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ، هیأت مدیره کانون کارگردانان در رابطه با مسائل و موضوعات مختلف تئاتر کشور تصمیم به برگزاری یک سری نشست های تخصصی گرفته است که نخستین آنها با عنوان "تئاتر دولتی/ تئاتر خصوصی" در روز شنبه ۲۸ بهمن ماه سال جاری در سالن کنفرانس مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.

در اولین میز گرد، دکتر محمد رضا خاکی (استاد دانشگاه و کارگردان تئاتر)، دکتر سعید اسدی (استاد دانشگاه و مدیر بخش بین الملل مرکز هنرهای نمایشی) و شاهین چگینی (رئیس هیات مدیره انجمن صنفی تماشاخانه های کشور) از سوی کانون کارگردانان دعوت شده اند تا به بحث و تبادل نظر و مناظره در مورد مشترکات و تفاوتهای تئاتر دولتی و تئاتر خصوصی، موانع و راهکارهای رشد تئاتر، تئاتر تجاری و تئاتر غیر تجاری و چگونگی رابطه دولت با این 2 بخش در وجوه مختلف، بپردازند.

طبق تصمیم و برنامه ریزی کانون کارگردانان خانه تئاتر، در صورت استقبال و ابراز علاقه‌مندی، چنین میزگردهایی با موضوعات مورد نظر اهالی تئاتر در سال پیش رو نیز ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است که محسن حسینی، کارگردان و بازیگر تئاتر و عضو هیات مدیره کانون کارگردانان، اداره اولین میز گرد را بعهده خواهد داشت.

این نشست در روز شنبه ۲۸ بهمن از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در سالن کنفرانس مجموعه تئاتر شهر برگزار خواهد شد.

ورود برای علاقه مندان آزاد و رایگان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز