سریال ۶۰ قسمتی منوچهر هادی؛

«پاهای بی قرار» به ناجی هنر رسید

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۱:۱۰:۵۵
کد خبر: ۶۷۸۱۶۶
«پاهای بی قرار» به ناجی هنر رسید
قرار داد همکاری بین موسسه ناجی هنر و" ایرج محمدی" تهیه کننده سریال تلویزیونی" پاهای بی قرار" امضا شد.

" ایرج محمدی" در حاشیه حضور در موسسه ناجی هنر در گفت وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا با بیان نقش پررنگ و تاثیرگذار پلیس در جامعه، حفظ امنیت را از مهمترین مسائل جامعه  دانست و اظهار داشت: نقش کلیدی تامین و حفظ امنیت بر عهده نیروی انتظامی است و این مهم را می توان در جای جای زندگی روزمره مردم مشاهده کرد.

 این تهیه کننده سریال های تلویزیونی، همچنین از خدمات رسانی ناجی هنر در روند فیلم سازی و ساخت مجموعه های تلویزیونی ابراز رضایت کرد و خواستار حمایت بیش از پیش ناجا و موسسه ناجی هنر از پروژه های مرتبط  با اهداف و ماموریت های پلیس بویژه  در حوزه پیشگیری اجتماعی، شد.

وی با مثبت ارزیابی کردن حضور کارشناسان انتظامی برای اجرای درست و باور پذیر سکانس های پلیسی، استفاده تخصصی از کارشناسان را در تمامی ژانرها از قیبل ملودرام و کمدی لازم دانست.

 گفتنی است " ایرج محمدی"  تهیه کننده سریال تلویزیونی" پاهای بی قرار"  با حضور در موسسه ناجی  هنر قرار داد همکاری برای ساخت صحنه های انتظامی را امضا کرد. 

 بررسی امکان ساخت یک کلانتری به عنوان لوکیشن در شهرک سینمایی غزالی که دارای استاندارد های فیلم سازی باشد، از پیشنهادهایی بود که در این گفتگو مطرح شد.

 سریال" پاهای بی قرار"  در 60  قسمت به  کارگردانی "منوچهر هادی" در حال تولید است که داستان 2  خانواده را از زمان پیش از انقلاب تا عصر حاضر روایت می کند، این مجموعه خانوادگی ـ اجتماعی، نگاهی هم به مفاسد اقتصادی دارد.

 مسعود رایگان، پانته آ بهرام، مهرانه مهین ترابی، حمید گودرزی، شاهرخ استخری و آرش مجیدی از بازیگران" پاهای بی قرار" هستند که به نویسندگی "بابک کایدان" جلوی دوربین "  محمد افسری "  رفته اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز