با استقبال مواجه شد؛

تجدید چاپ ۳ کتاب از تولیدات جبهه فرهنگی انقلاب

۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۸:۱۲
کد خبر: ۶۷۹۸۱۰
تجدید چاپ ۳ کتاب از تولیدات جبهه فرهنگی انقلاب
تولیدات دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب از جمله کتاب‌های «ابوعلی کجاست»، «تو شهید نمی‌شومی» و «هشت میلی‌متر از انقلاب» با استقبال مخاطبان مواجه و تجدید چاپ شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ کتاب‌های منتشر شده از سوی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب با استقبال خوب مخاطبان حوزه نشر مواجه شده است.

کتاب «ابوعلی کجاست» زندگی‌نامه خودگفته «شهید مرتضی عطایی»، از شهدای مدافع حرم است که تحقیق آن را محمدمهدی رحیمی و تدوین آن را نوید نوروزی انجام داده است، این کتاب از نخستین کتاب‌های تاریخ شفاهی جبهه انقلاب اسلامی است که به تازگی به چاپ پنجم رسیده است.

کتاب «تو شهید نمی‌شوی» است، که روایت‌هایی از حیات جاودانه «شهید محمودرضا بیضائی»، از شهدای مدافع حرم است که در کمتر از ۳ ماه به چاپ سوم رسیده است.

کتاب «هشت میلی‌متر از انقلاب» که این روزها با تیراژ 2 هزار نسخه به چاپ چهارم خود رسیده است، به خاطرات شفاهی «علی میرقطبی» از نحوه‌ ساخت مستند «انقلاب در سبزوار» که با دوربین 8 میلی‌متری خود از تمامی اتفاقات راهپیمایی مردم سبزوار علیه رژیم پهلوی فیلم گرفته است، می‌پردازد.

علاقمندان جهت سفارش و تهیه هر یک از کتاب‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی می‌توانند نام کتاب مورد نظر خود را به شماره ۰۹۱۹۹۰۳۸۲۷۰ ارسال کنند.

علاقه‌مندان جهت اطلاع از جدیدترین محصولات فرهنگی انقلاب اسلامی نیز می‌توانند به کانال @ammaryar_ir مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز