از شبکه سه سیما؛

مسابقات بسکتبال انتخابی جام جهانی را اچ دی ببینید

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۹:۴۵
کد خبر: ۶۸۱۴۰۶
مسابقات بسکتبال انتخابی جام جهانی را اچ دی ببینید
همزمان با برگزاری مسابقات بسکتبال انتخابی جام جهانی، شبکه سه سیما این مسابقات را با استانداردهای فیبا تصویربرداری و پخش می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مسابقه بسکتبال میان تیم های ایران و عراق از سری مسابقات انتخابی جام جهانی 2019، بر اساس پروتکل های جهانی فیبا تصویربرداری و از شبکه سه سیما پخش می شود.

این بازی که تصاویر آن در اختیار «یوروویژن» نیز قرار خواهد گرفت، بر اساس پروتکل های اعلامی فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) تصویر برداری خواهد شد.

پوشش تصویری حرفه ای مسابقه بسکتبال میان تیم های ملی ایران و عراق با استفاده از واحد سیار اچ دی سیما، شامل  9 دوربین اچ دی، دو دوربین روی سبد تور، یک دوربین به عنوان نمای زیبا (بیوتی شات)، یک دوربین نمای بسته ساعت اسکوربرد و یک دوربین بک آپ، فیلمبرداری شده و از طریق دو دستگاه «اس ان جی» ارسال خواهد شد.

photo_2018-02-24_16-45-17

طبق پروتوکل جهانی فیبا، صدابرداری مسابقات با استفاده از 16 میکروفن با جانمایی استاندارد، انجام می شود.

گفتنی است؛ مسابقات انتخابی جام جهانی بکستبال 2019 در گروه چهار حضور تیم های ایران، قطر، قراقستان و عراق  دنبال خواهد شد. به دلیل عدم تامین زیر ساخت های لازم از سوی عراق، هر دو دیدار رفت و برگشت میان دو تیم به میزبانی ایران برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز