سریال ابراهیم فروزش؛

مائده طهماسبی با «سامو بندری» به بوشهر می‌رود

۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۵:۱۹
کد خبر: ۶۸۲۶۴۹
مائده طهماسبی با «سامو بندری» به بوشهر می‌رود
سامو بندری به کارگردانی ابراهیم فروزش توسط علیرضا سبط احمدی برای سیما فیلم تولید می شود.

مائده طهماسبی همسر فرهاد آئیش که سال ها در عرصۀ تئاتر و تلویزیون فعالیت می کند و اخیرا مجموعه «پنچری» را به کارگردانی برزو نیک نژاد بازی کرده است این روزها در بوشهر برای بازی در سریال «سامو بندری» به کارگردانی ابراهیم فروزش همراه با حسن پور شیرازی و ... به سر می برد.

مائده طهماسبی در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: هم اکنون در بوشهر برای بازی در سریالی با نام «سامو بندری» به تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی و کارگردانی ابراهیم فروزش هستیم که سال آینده پخش خواهد شد.

طهماسبی در خصوص قصۀ این مجموعۀ تلویزیونی گفت: سامو نوجوان بندری، باهوش، پر شر و شور و ماجراجوست. او درگیر اتفاق‌هایی پیچیده و عجیب می‌ شود و خانواده و دوستانش هم درگیر ماجراهای خودش می‌ کند. نیت او در هر ماجرا پاک و صادقانه است اما ناخواسته باعث بر هم زدن آرامش آن بندر کوچک می‌ شود و برای خودش و اطرافیانش دردسرساز می‌ شود.

«سامو بندری» سریالی است که  بازیگران بومی هم در کنار بازیگران حرفه ای در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت. کل تصویر برداری این سریال در شهر بوشهر و قسمتی از آن در لنج و دریا انجام خواهد شد احتمالاچند ماه طول خواهد کشید.

بازیگر فیلم سینمایی «مارمولک»  افزود: باحجت قاسم زاده اصل سریال «روشنایی روز تاریکی شب» را تجربه کردم که از زمان پخش آن اطلاعی ندارم.

به گزارش خبرگزاری برنا فیلمنامه این اثر نوشته اصغر عبداللهی است و حسن پور شیرازی از بازیگران اصلی این سریال است.

دیگر عوامل این سریال عبارتند از: محمدرضا نجفی مدیر تولید، مصطفی احمدیان مدیر تصویربرداری، حسین غفاری مدیر صدابرداری، محمد جواد رجب زاده دستیار اول کارگردان، سیاوش درخشی دستیار دو کارگردان، محبوبه نظری منشی صحنه، مجتبی طاهرخانی مدیر برنامه ریزی، جلال امیری مرند طراح گریم، نیلوفر فولادی طراح صحنه و لباس، زهره اسکندری دستیار لباس، رامین کردعلیوند و مهدی نجف نجفی دستیاران صحنه، الهام افشاریان روابط عمومی، سیامک اسفندیاری مدیر تدارکات، صادق مهری و حمیدرضا خسروی دستیار تدارکات هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز