جمعه‌شب پخش می شود؛

«بچه‌های آسمان» و «آلزایمر» روی خط آی‌فیلم

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۱:۵۵
کد خبر: ۶۸۳۲۱۱
«بچه‌های آسمان» و «آلزایمر» روی خط آی‌فیلم
فیلم‌‌های سینمایی «بچه‌های آسمان» و «آلزایمر» به ترتیب برای پخش از کانال عربی و انگلیسی آی‌فیلم در جمعه و شنبه در نظر گرفته شده اند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «بچه‌های آسمان» به‌کارگردانی مجید مجیدی، جمعه‌شب ساعت ۲۲:۰۰ به وقت مکه از شبکه آی‌فیلم پخش خواهد شد.

این فیلم روایتگر داستان علی، یک دانش‌آموز دبستان است که استعداد خوبی در دویدن دارد. او از طرف مدرسه‌، برای شرکت در یک مسابقه‌ دو استقامت در رده‌ آموزشگاه‌ها و مدارس انتخاب می‌شود. علی که کودکی از طبقه‌ فرودست جامعه است به اتفاق خواهرش زهرا از یک جفت کفش کتانی مشترک برای رفتن به مدرسه استفاده می‌کنند. صبح‌ها زهرا کتانی را می‌پوشد و ظهرها علی با کتانی به مدرسه می‌رود.روز مسابقه فرا می رسد. علی در مسابقه‌ شرکت می‌کند و ...

رضا ناجی، فرشته سرابندی، میرفرخ‌ هاشمیان و بهاره صدیقی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم در زمان ساختش افتخارات بسیاری کسب کرد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به نامزدی جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان در سال ۱۹۹۸ اشاره کرد.

«بچه‌های آسمان» جمعه ۱۱ اسفند ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران با دوبله عربی به لهجه شامی روی آنتن می‌رود و بازپخشش در ساعت‌های ۰۴:۳۰، ۱۰:۳۰ و ۱۶:۳۰ روز شنبه خواهدبود.

بر اساس این گزارش، «آلزایمر» پنجمین فیلم سینمایی احمدرضا معتمدی و ساخت سال ۱۳۸۹ است، که شنبه ۱۲ اسفند از آنتن انگلیسی آی‌فیلم با زیرنویس انگلیسی پخش می‌شود.

این فیلم، داستانی است درباره‌ روابط انسانی که در مرکز آن یک مرد قرار دارد. این مرد فراموشی گرفته. دلیل فراموشی او یک تصادف است. از این به بعد او باید دنیای دیگری را تجربه کند.

مهدی هاشمی در بیست‌ونهمین جشنواره فیلم فجر به‌خاطر بازی در فیلم‌های آلزایمر و آقایوسف، برنده سیمرغ بهترین بازیگر مرد شد.

مهدی هاشمی، فرامرز قریبیان، مهتاب کرامتی، مهران احمدی، حمید ابراهیمی، داود فتحعلی بیگی، شاه‌علی سرخانی، هدا ناصح، حسن محمدی غمخوار، تارا رحمتی و صوفیا دژاکام در این فیلم حضور داشته‌اند.

«آلزایمر» شنبه شب ساعت ساعت ۰۱:۳۰به وقت تهران ( ۲۲:۰۰ به وقت GMT) پخش خواهدشد و تکرار آن در ساعت‌های ۰۷:۳۰، ۱۳:۳۰ و ۱۹:۳۰ روز بعد خواهدبود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز