روی آنتن شبکه پنج سیما؛

«هیأت مدیره» نوروز ۹۷ می آید

۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۵:۲۲
کد خبر: ۶۸۴۵۵۰
«هیأت مدیره» نوروز ۹۷ می آید
مجموعه «هیأت مدیره» به کارگردانی مازیار میری یکی از سریال‌های نوروزی تلویزیون است که ۱۵ قسمت آن در ایام نوروز روی آنتن شبکه پنج خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، تصویربرداری سریال «هیأت مدیره» به کارگردانی مازیار میری نزدیک به چهار ماه است که آغاز شده و محل تصویربرداری این سریال یک مجتمع مسکونی واقع در نزدیکی منطقه چیتگر است.

احسان کرمی، حدیث میرامینی، ثریا قاسمی، لیلی رشیدی، مریم امیرجلالی، کمند امیرسلیمانی، الیکا عبدالرزاقی، امیررضا دلاوری، رحیم نوروزی، رابعه مدنی، فریده سپاه منصور، زهرا داوودنژاد، مسعود کرامتی و سیاوش طهمورث از جمله بازیگرانی هستند که در «هیات مدیره» نقش‌آفرینی می‌کنند.

طبق صحبت‌های مهران رسام، تهیه‌کننده مجموعه، ۱۵ قسمت این سریال برای پخش نوروزی شبکه پنج سیما در حال آماده سازی است و گروه برای تولید ادامه قسمت‌های این سریال، در عید هم کار خواهند کرد و پروژه تعطیل نمی‌شود تا ادامه این سریال ۱۰۰ قسمتی بعد از عید هم پخش شود.

نویسنده «هیأت مدیره» علی خودسیانی است و سریال قصه زوج جوانی را روایت می‌کند که با نقل مکان به ساختمانی جدید درگیر اتفاقاتی تازه می‌شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز