اتفاقی که از سال گذشته در شایعه باقی ماند/ برنامه ای با عنوان «پدر من»؛

فرزاد حسنی به تلویزیون باز می گردد؟/ با موضوع فرزند افراد سرشناس

۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۵:۵۷
کد خبر: ۶۹۶۶۸۸
فرزاد حسنی به تلویزیون باز می گردد؟/ با موضوع فرزند افراد سرشناس
شنیده می شود که قرار است فرزاد حسنی که مدتهاست در شبکه سه سیما از او خبری نیست با برنامه «پدر من» به تلویزیون برگردد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  فرزاد حسنی که سال گذشته با چراغ سبز محمد احسانی مدیر شبکه نسیم برنامه جشنواره سیما را در شبکه نسیم روی آنتن داشت قرار است به زودی با برنامه «پدر من» به شبکه سه سیما برگردد.

البته شایعات حضور فرزاد حسنی از اواسط سال گذشته به گوش رسید خبری که مدام دست به دست شد، اما در حد شایعه باقی ماند. به هر حال فرزاد حسنی به عنوان مجری کاربلد و صاحب سبک که اتفاقا طرفداران خودش را دارد می تواند بخشی از آنتن شبکه سه سیما را به خود اختصاص دهد، اما مشخص است که حضور او روی آنتن با مخالفت های مدیریتی روبرو است چرا که او مدتهاست به دنبال ساخت برنامه ای با محوریت پدرها بوده است و نمی توان گفت دکور و استدیو عامل تأخیر تولید این برنامه است.

اگر چه ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما حضور مجدد او را روی آنتن شبکه سه سیما تأیید کرده است، اما او سال گذشته نیز این خبر را تأیید و در مصاحبه ای از بازگشت حسنی خبر داده بود که این اتفاق رخ نداد.

شنیده می شود که برنامه «پدر من» قرار است به موضوع آقازاده ‌ها و فرزندان افراد مهم جامعه و بررسی زندگی آنها بپردازد.

البته باید دید با احتیاطی که شبکه سه سیما در روی آنتن بردن فرزاد حسنی به خرج داده است ساخت برنامه  ای با این موضوع چقدر در اولویت گروه اجتماعی شبکه سه سیما خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز