اسپانیایی زبان ها می بینند؛

«چهل سالگی» لیلا حاتمی در هیسپان تی وی

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۰۹:۱۲:۰۰
کد خبر: ۶۹۸۲۵۰
«چهل سالگی» لیلا حاتمی در هیسپان تی وی
فیلم های سینمایی ایرانی مخاطبان فراوانی در بین اسپانیایی زبان ها پیدا کرده اند و شبکه هیسپان تی وی مطابق شنبه های سینمایی هر هفته خود، این بار فیلم سینمایی «چهل سالگی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان و بازی لیلا حاتمی را آماده پخش دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم سینمایی«چهل سالگی» داستان نگار با بازی لیلا حاتمی و هم‌دانشگاهی‌اش کیان است که توسط مأموران نیروی انتظامی دستگیر می شوند و اتفاقاتی پیش می آید که میان آنان جدایی می افتد. فرهاد، قاضی پرونده آن دو، دلباخته نگار شده و پس از رسیدگی به موضوع٬ با او ازدواج می‌کند. نگار که در کنار همسر و فرزندش زندگی خوبی را می‌گذراند؛ پس از گذشت سال‌ها، به عنوان مسئول اجرایی کنسرت کیان انتخاب شده و با عشق دوران جوانی‌اش روبه‌رو می‌شود. در این میان فرهاد، نسبت به همسرش دچار سوءظن شده و ....

عزت الله انتظامی، لیلا حاتمی، محمدرضا فروتن، فرزان اطهری، سهیلا گلستانی و پریا مردانی ها در این فیلم سینمایی ایفای نقش دارند.

  فیلم سینمایی «چهل سالگی» محصول سال 1388 شنبه اول اردیبهشت ماه ساعت 23:30 به وقت تهران آماده پخش برای مخاطبان هیسپان تی وی است و در ساعت 13:30 فردای آن روز باز پخش خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز