بازیگر سریال «شهرزاد» در گفت ‌و گو با برنا:

«شهرزاد»، اتفاق خوب زندگی من

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۳:۱۶
کد خبر: ۶۹۸۶۷۳
«شهرزاد»، اتفاق خوب زندگی من
نهال دشتی بازیگر سریال «شهرزاد» که این روزها این سریال را در شبکه نمایش خانگی دارد در حاشیه مراسم افتتاحیه سی‌وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور پیدا کرد و در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی برنا به برخی مسائل پیرامون این جشنواره اشاره کرد.

نهال دشتی درباره جایگاه سینمای ایران در دنیا ابراز کرد: من فکر می‌کنم ما خودمان را کمی دست کم می‌گیریم اگر توجه کنید همین الان ما از نقاط مختلفی مثل فرانسه، روسیه، آلمان و... که خودشان سینمای قوی دارند، شرکت‌کننده داریم و این نشان می‌دهد که تمام نقاط دنیا علاقه‌مند به سینمای ایران هستند به عبارتی جایگاه سینمای ایران خوب است و شکرخدا مسیر رو به رشدی دارد.

بازیگر سریال «شهرزاد» در مورد رقابت با فیلم‌های خارجی بیان کرد: من فکر می‌کنم حضور تعدادی فیلم خارجی در کنار فیلم‌های ایرانی رقابت نیست و کنارهم بودن فیلم‌های خوب به بالابردن سطح آن جشنواره کمک می‌کنند. وقتی استادهای خوب خارجی در کنار استادان قوی ایرانی قرار می‌گیرند یعنی سطح دانش و کیفیت کارها باهم برابری می‌کنند و این اتفاق با ارزشی برای سینمای ایران است.

دشتی در خصوص همکاری اش با حسن فتحی و نقش میترا دماوندی عنوان کرد: کار با حسن فتحی برای من از این جهت که همه چیز خیلی به موقع و به شکل درست خود در جریان بود تجربه فوق العاده‌ای بود. همچنین بازی در کنار بزرگانی چون علی نصیریان، شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، مهدی سلطانی و... برای من با تمام سختی که داشت تجربه لذت‌بخشی بود که امیدوارم دوباره بتوانم این تجربه را تکرار کنم.

او ادامه داد: شخصیت میترا خیلی از من فاصله داشت و اگر راهنمایی و توجه حسن فتحی در نزدیک کردن من به نقش نبود نمی‌توانستم بازی قابل قبولی ارائه دهم و نمی‌دانستم چطوری نقشی که تا این حد از من فاصله دارد را باید بازی کنم. قصه قوی و روایت مناسب و جذاب سریال «شهرزاد» باعث شد این سریال مورد اقبال مخاطبین قرار بگیرد.

نهال-دشتی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز