با حضور الینور گلدفیلد بررسی می شود؛

نگاهی به مسایل پشت پرده «مالیات در آمریکا» در شبکه پرس تی وی

۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۱:۲۲:۴۸
کد خبر: ۷۰۳۶۳۸
نگاهی به مسایل پشت پرده «مالیات در آمریکا» در شبکه پرس تی وی
«مالیات در آمریکا» عنوان موضوع برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) در شبکه پرس تی وی است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه به تهیه کنندگی کاوه تقوایی به بررسی سیستم مالیات در ایالات متحده امریکا و روز 15 آوریل یعنی روز مالیات در آمریکا اشاره دارد.

برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» با حضور الینور گلدفیلد به عنوان کارشناس، ضمن بررسی محورهایی مانند «موارد مصرف مالیات های پرداختی مردم در آمریکا» و «میزان آگاهی مردم از این موارد و هزینه ها» به بررسی این موضوع که مالیات در آمریکا بیشتر در حمایت از سرمایه داران است نه فقرای جامعه، می پردازد.

در این راستا با اشاره به این واقعیت که شرکت های بزرگ در آمریکا کمتر مالیات پرداخت می کنند، ادعای سیاست مداران و شرکت های بزرگ آمریکایی در این خصوص مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد. آنها معتقدند که مالیات کمتر باعث رشد «big business» ها می شود و تأثیر بسزایی بر بیکاری خواهد داشت. به طوری که حتی شرکتی به بزرگی آمازون در منطقه اوهایو نیز از این تأثیر در امان نبوده است زیرا 10 درصد از 700 نفر کارمند این شرکت از برنامه حمایت غذایی دولت استفاده می کنند.

برنامه «شکاف اقتصادی» این هفته در ادامه به بررسی صرف بخش عمده مالیات ها در آمریکا برای جنگ پرداخته و عنوان می کند که از سال 2001 تاکنون، مالیات دهندگان آمریکا ساعتی بیش از 32 میلیون دلار صرف جنگ کرده اند.

کاوه تقوایی (مجری)، علی اره چی، مهدی عرب و امیر طالبی (نویسندگان)، مریم باباخانیانس (دستیار تهیه)، امید عبدا... زاده و رامین دزیانیان (گرافیست)، مجتبی مقامی (کارگردان هنری و تدوینگر) و علی رشید (هماهنگی) از جمله عوامل تهیه این برنامه هستند.

برنامه «شکاف اقتصادی» ساعت 01:00 بامداد جمعه 14 اردیبهشت به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می شود. زمان بازپخش این برنامه 00:03 بامداد شنبه، یکشنبه ساعت 08:00 و 19:00 و دوشنبه ساعت 11:00 خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز