آغاز پیش فروش بلیت‌های هفته پایانی فروش؛

نمایش «ماجرای مترانپاژ» تمدید نمی‌شود

۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۱:۰۹
کد خبر: ۷۰۳۹۸۷
نمایش «ماجرای مترانپاژ» تمدید نمی‌شود
پیش فروش بلیت‌های نمایش «ماجرای مترانپاژ» برای هفته پایانی آغاز شد و تمدید نخواهد شد. نمایش ماجرای مترانپاژ هر روز ساعت ١٨ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. این نمایش شنبه‌ها هم روی صحنه می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ نمایش «ماجرای مترانپاژ» نوشته الکساندر وامپیلوف نویسنده روس و ترجمه کیوان سررشته با طراحی و کارگردانی محمد حسن معجونی پیش از این هم در تهران اجرا داشت و پس از آن در تماشاخانه هامون رشت به روی صحنه رفت. معجونی برای بار دوم این اثر را در تهران اجرا می‌کند.

در نمایش «ماجرای مترانپاژ» رضا بهبودی، هومن کیایی،‌ مهتاب ثروتی، حسین حسینیان، مژده دایی،‌ امیر قاسمی و برنا انصاری بازی می‌کنند. دیگر عوامل این نمایش را مدیر پروژه: سباغروی، طراح لباس:شایلان عشایری، طراح نور: صبا کسمایی، موسیقی: پویا پورامین، طراح گرافیک: مهدی دوایی، عکس و ساخت تیزر: البرز تیمورزاده،‌ دستیار کارگردان و برنامه ریز: سیاوش البخشی نائینی، منشی صحنه: عسل اصفهانی، دستیاران طراح صحنه: شایلان عشایری و مهشید دمی‌زاده، دستیار لباس: مهشید دمی‌زاده، مدیران صحنه: رضا سامانی و ساشا کشواد، سازنده دکور: سید مصطفی طباطبایی و مشاور رسانه‌ای و تبلیغات: سام بهشتی هستند.

«ماجرای مترانپاژ»، نمایشی تک پرده‌ای است که سال 1971 نوشته شده و داستان مدیر هتل کم ستاره‌ای به نام کالوشین را روایت می‌کند که با یکی از مسافرانش به نام پاتاپف درگیر می‌شود و طی اتفاقاتی شک می‌کند که شاید او آدم مهم و صاحب‌منصبی باشد. این سوءتفاهم باعث می‌شود تا خود را به دیوانگی بزند تا خود را از تبعات مصیبت‌بار درگیری با چنین آدمی که از مرکز آمده است و احتمال تنبیه و اخراج برهاند.

347929unnameddddb710c1f2d42c63d63704ecbbf0729

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز